mikkex Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Hei jeg har tenkt å kjøpe minnekort til en Nokia 6230, men han på Spaceworld sa at "hvis du har minnekort over 32MB blir telefonen veldig treg og vanskelig å bruke". Jeg synes dette høres litt fjernt ut, men er det noen som kjenner til problemet? Lenke til kommentar
Habla Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 (endret) Blir den vanskelig å bruke??? Hva skjer, endrer alle tegnene seg til et fremmed språk..... Endret 6. april 2004 av Habla Lenke til kommentar
mikkex Skrevet 6. april 2004 Forfatter Del Skrevet 6. april 2004 Nei ikke vet jeg. Men konsentrer deg om "treg". Han sa den ble veldig treg og dermed vanskelig å bruke. Kanskje vanskelig som i at tallene dukker opp 20 sekunder etter de ble trykket ned. Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Nei ikke vet jeg. Men konsentrer deg om "treg". Han sa den ble veldig treg og dermed vanskelig å bruke. Kanskje vanskelig som i at tallene dukker opp 20 sekunder etter de ble trykket ned. usansynelig??? ja det er ikke hvor stort minne kortet er men hvor mye du legger inn på det ! tror jeg ! du må bare la vær og legge inn mange system filer og programmer så skal dette gå fett Lenke til kommentar
audunbk Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 (endret) Jeg har Nokia 6230 med 256MB minnekort. Og merker absolutt ingen forskjell fra når jeg bruker 32mb, bortsett fra all den plassen jeg har til mp3 da.. ;D /Audun Endret 6. april 2004 av audunbk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå