Xeno Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 (endret) Gadd ikke å lese hele, så det er mulig noen har sagt dette før meg: EBGames har det sånn at du kan bytte inn 5 PS2 eller Cube-spill mot at du får en Xbox (valgfritt Crystal eller vanlig svart) for 500.- Også har jeg en Xecuter 3 som jeg er veldig fornøyd med... Det negative er at denne er litt dyrere enn de andre... Endret 18. november 2004 av Xeno Lenke til kommentar
jh_ Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Jeg kjøpte en xbox crystal med èn kontroll til 1200 på elkjøp i sandvika. Har kjøpt meg en 160 Gb disk, men lurer på om det er noen chip som gjør det mulig å spille live med originale spill. Liksom "skru av" chippen når man skal spille live. Lenke til kommentar
PapaDon Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 jeg lodda hos en meget hyggelig kar. Du/dere kan jo kontakte ham for å spørre om priser, han var meget hyggelig og hjelpsom. Han legger inn chip og valgfri disk, han legger i tilleg inn spill hvis ønsket. Kontakt han på mail: [email protected] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå