@b Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Hvordan deaktiverer jeg lydene i IE? Jeg har prøvd å endre innstillingene under Tools -> Advanced -> Multimedia, og lett i kontrollpanelet. Har WinXP Pro og IE 6.0. Lenke til kommentar
K.. Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Prøv å se her! (Kontrollpanel - Lyder og Lydenheter) Lenke til kommentar
KL0000 Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Men hvordan stopper man all den lyden som kan dukke opp fra websider, mens man surfer? Lydnivået er tilsvarende reklamepausene på Tv, og innholdet er værre enn telefonkøen på arbeidskontoret. Lenke til kommentar
wil Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 dette er ikke så veldig avansert. slik gjør du det: gå først til egenskaper for Internet Explorer->Avansert, der skal det stå multimedia. der haker du bort Play sounds in web pages og play animations in web pages. har engelsk Windows så derfor skrev jeg det på engelsk. blir vel noe sånn som det her: Spill av lyd på en hjemmeside og spill av animasjoner på hjemmeside eller noe. Lykke til. Lenke til kommentar
@b Skrevet 6. april 2004 Forfatter Del Skrevet 6. april 2004 Dette har jeg gjort allerede, haket bort disse: * Play animations in web pages * Play sounds in web pages Men likevel høres lydene fra bl.a. spill (flash). Hvordan fjerner jeg ALL lyd? Lenke til kommentar
wil Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 da vet jeg ikke helt. prøv å slå ned lyden i volumkontrollen eller noe. vet ikke jeg. Lenke til kommentar
@b Skrevet 6. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2004 Jeg har fortsatt ikke fått svar på dette enda. Hvordan deaktiverer/skrur ned lyden på onlinespill som bruker Macromedia Flash Player? Jeg spiller musikk på samme PCen samtidig, så da kan jeg ikke skru av lyden på PCen. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Tror ikke det er mulig å fjerne lyden fra slike annonser/reklame. Lyden ligger inn i en flash animasjon. Den lydinstillingen i IE er vel bare for sider der det er lyd i bakgrunnen... Blir litt vrient når du hører på musikk samtidig da.. Kopier musikken på en cd og spill den via cd-rom'en eller et anlegg Lenke til kommentar
@b Skrevet 6. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2004 Tror ikke det er mulig å fjerne lyden fra slike annonser/reklame. Lyden ligger inn i en flash animasjon. Den lydinstillingen i IE er vel bare for sider der det er lyd i bakgrunnen... Blir litt vrient når du hører på musikk samtidig da.. Kopier musikken på en cd og spill den via cd-rom'en eller et anlegg Så det er ingen løsning på dette? Ingen programmer som fikser dette? Blir litt vrient å brenne ut 1700 sanger... Lenke til kommentar
TCi Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Blir litt vrient å brenne ut 1700 sanger... Og du hører på alle sangene? Noe som heter favoritter og... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå