Gå til innhold

6600 og mp3

ct

Anbefalte innlegg

Ehh,skal du ha MP3 spiller så kjøp deg en SE P900..  :thumbs:  :love:

Ja, og vi pøser ut med over 6-7 tusen kroner for en wannabe-PDA-mobil med mp3spiller..

Kan ikke akkurat si at jeg hadde lest så veldig mye av deg før, razh0r, men disse du har postet i det siste er virkelig lavmål.

Jeg har selv brukt 6600 på MP3, og denne regelrett suger. MÅ du ha MP3 på mobil så er mine anbefalinger (rangert etter pris):

Siemens SL45

SE P800

Siemens SX1

SE P900

Hvis du liker litt alternativt design kan du jo kjøpe en nGage, da denne funker finfint. :)

-KJ

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har selv brukt 6600 på MP3, og denne regelrett suger. MÅ du ha MP3 på mobil så er mine anbefalinger (rangert etter pris)

Siemens SL45

SE P800

Siemens SX1

SE P900

SL45: Utrolig gammeldags og ubrukelig til alt annet enn MP3.

P800: Utrolig stor, dårlig byggekvalitet, utdatert av P900, stress med pekepinne, svak skjerm, dårlig plass til MP3 på MS Duo.

SX1: Billig og glimrende til MP3 + har alt annet av teknologi.

P900: Bra og fin, men dobbelt så dyr som SX1. I tillegg er det dårlig plass til MP3 på MS Duo, som dessuten er svært dyr sammenlignet med MMC.

Lenke til kommentar
Jeg har selv brukt 6600 på MP3, og denne regelrett suger. MÅ du ha MP3 på mobil så er mine anbefalinger (rangert etter pris)

Siemens SL45

SE P800

Siemens SX1

SE P900

P800: Utrolig stor, dårlig byggekvalitet, utdatert av P900, stress med pekepinne, svak skjerm, dårlig plass til MP3 på MS Duo.

P900: Bra og fin, men dobbelt så dyr som SX1. I tillegg er det dårlig plass til MP3 på MS Duo, som dessuten er svært dyr sammenlignet med MMC.

128mb eller hva man kan få på p800 er da nok, byggekvaliteten er jo super skjønte ikke helt den og liker du ikke pinnen har du en finger eller noe annet (antar at det fungerer)

SX1 er jo ikke helt super da den har slitt med tidligere firmware revisjoner og har en litt svak skjerm.

Lenke til kommentar
128mb eller hva man kan få på p800 er da nok, byggekvaliteten er jo super skjønte ikke helt den og liker du ikke pinnen har du en finger eller noe annet (antar at det fungerer)

SX1 er jo ikke helt super da den har slitt med tidligere firmware revisjoner og har en litt svak skjerm.

Nok for deg kanskje, men ikke for meg og mange andre.

256 mb er minimum om man bruker mobilen til mp3, synes jeg.

Sx1 sliter med tidligere firmware revisjoner? Lær deg norsk ;)

Jeg antar at du mener versjon, men uansett er det jo betydelig. Er jo bare å oppgradere firmwaren gratis selv, hjemme.

Lenke til kommentar

SL45: Utrolig gammel, men allikevel en bra telefon hvis du MÅ ha MP3, noe som jo var kriteriet. Bruker MMC kort, men vet ikke hva maks er. Brukte 64MB kort selv på min.

P800: Akkurat like bra byggekvalitet som alt det andre SE har kommet med, men virker noe mer plæstik fæntæstik på grunn av at den ikke er så kompakt. Alikevel fantastisk mye mobil for pengene. Skjermen er på ingen måte dårlig. Den er MYE større enn alt annet minus P900 og Qtek. At den er utdatert av P900 er bare bull. Forskjellene mellom de to er ikke så store at det gjør så veldig mye. Etg 128MB DUO kort koster ikke så alt for mye lenger, spesielt hvis du kjøper uoriginalt.

SX1: Suger å surfe uten peker. Bra på MP3, OK pris, kan oppgraderes hjemme.

P900: Alt det beste kombinert i en fin pakke. Kort og godt det beste du får per i dag.

-KJ

Lenke til kommentar

emne heter n6600 og mp3. derfor er det litt offtopic og samenligne andre mobiler. N6600 er en utrolig bra telefon! og funker greit til mp3. men om man bruker mp3 vil den sluke batteri utrolig fort! derfor mye bedre å helle kjøpe seg en liten mp3 spiller og ha extra i lommen, de koster ikke mye penger:)

Lenke til kommentar
emne heter n6600 og mp3. derfor er det litt offtopic og samenligne andre mobiler. N6600 er en utrolig bra telefon! og funker greit til mp3. men om man bruker mp3 vil den sluke batteri utrolig fort! derfor mye bedre å helle kjøpe seg en liten mp3 spiller og ha extra i lommen, de koster ikke mye penger:)

får en bra mp3 spiller for omtrent en høvding

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Når dere bruker N6600 som MP3 spiller, bruker dere da Nokias handsfree sett for å høre på ?

Eller er det noen som har fått tak i en overgang fra 2.5 til 3.5 plugg?

(I såfall hvor?!)

Jeg brukte Nokia HF til å høre på mp3 med, det fungerte greit. Men altfor dårlig lyd etter mine krav da :nei:

Lenke til kommentar
Eller er det noen som har fått tak i en overgang fra 2.5 til 3.5 plugg? (I såfall hvor?!)

Ja jeg har fått tak i et bra parti 2.5mm til 3.5mm stereo jackplug adaptere, siden de var nesten umulig å få tak på i Norge har jeg importert de fra USA :thumbup:

Har også et par Nokia Pop-Port til 2.5mm adaptere igjen hvis noen trenger..

Mer info trykk på linken her!

Endret av MortenS
Lenke til kommentar

om man bruker 2.5mm til 3.5mm stereo jackplug adaptere til n6600 blir det lyd lyd i begge høyalernene da? eller må man ha en mono jackplug adaptere? hadde nemlig mono til sterio minidiscen min, og da kom det bare lyd i den ene høyaleren?

Lenke til kommentar
Eller er det noen som har fått tak i en overgang fra 2.5 til 3.5 plugg? (I såfall hvor?!)

Ja jeg har fått tak i et bra parti 2.5mm til 3.5mm stereo jackplug adaptere, siden de var nesten umulig å få tak på i Norge har jeg importert de fra USA :thumbup:

Har også et par Nokia Pop-Port til 2.5mm adaptere igjen hvis noen trenger..

Mer info trykk på linken her!

Henger disse overgangene bra på plass?

Kjøpte en overgang fra Clas Ohlson, men den var bare sorgen. Klarte ikke feste denskikkelig, datt ut i tide og utide... Lyden var jo egentlig ikke noe god heller.... Blir det bedre med en skikkelig overgang?

Lenke til kommentar
om man bruker 2.5mm til 3.5mm stereo jackplug adaptere til n6600 blir det lyd lyd i begge høyalernene da? eller må man ha en mono jackplug adaptere? hadde nemlig mono til sterio minidiscen min, og da kom det bare lyd i den ene høyaleren?

Det skal være lyd i begge ørene selv om man bruker stereo adapter fra en mono kilde. Så da kan du trygt gå for denne adapteren her!

Endret av MortenS
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...