Gå til innhold

6600 og mp3

ct

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ja, jeg bruker min N6600 som mp3-spiller, med et 256MB minnekort for lagringsplass. Funker helt supert. Mange som klager på lydkvaliteten, men jeg syns faktisk at dn er NYDELIG.

Men i mono. :p

Gå for SX1 hvis du vil bruke mobilen til MP3. :thumbup:

Lenke til kommentar
kan man kjøpe headset til 6600 ? til mp3 avspilling? og isåfall vet noen ca pris på det? og hvor den kobles inn?

Skal du ha en mobil til mp3 er SX1 klart bedre enn 6600.

Det følger med headset med kjempebra kvalitet.

Mobilen støtter stereo (et must for de som virkelig hører på musikken)

Mobilen har innebygget mp3-spiller med fin kvalitet og bra grensesnitt.

I tilegg er SX1 billigere enn 6600.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Mobilen støtter stereo (et must for de som virkelig hører på musikken). Mobilen har innebygget mp3-spiller med fin kvalitet og bra grensesnitt.

Har ikke Nokia 6600 stereo lyd med handsfree på MP3 ???

Jeg vet at innebygde høyttaleren var mono, men ikke at lyd på headset var mono evt? Hvordan er lydkvaliteten og styrke på 6600 ift Nokia 6230 som er laget for radio og MP3 da....?

Lenke til kommentar
Ehh,skal du ha MP3 spiller så kjøp deg en SE P900.. :thumbs::love:

pondus er genial :p og snakker sant P900 er jo bare best, men må jo si at p800 er bra den også men den er stygg og rar :yes:

har hatt begge 2 og DIGGER p900 ska aldri selge den :p stå på velg p900

(du kan oxo bruke de gamle nokia hansfree ene :thumbs: .:lol:.)

prøvde i går hehe funka fett :thumbup:

Lenke til kommentar

Nokia 6600 har ikke mp3 spiller, og heller ikke stereo lyd. Men siden 6600 er en Symbian telefon så finnes det programmer for dette, og dermed kan du spille mp3 spiller...

Man kan ordne seg et eget headset, uten at jeg vil gå for mye innpå hvordan dette gjøres. Kort: Du gjør om en handsfree og legger til minijack kontakt...

Lenke til kommentar

Hvordan overføre mp3 til 6600? :blush:

Når jeg bruker pc-suite konverteres de automatisk til wav. Noe som igjen medfører at den mp3spilleren(Mp3Player) jeg har installert ikke finner noe mp3 å spille av.....

Og hvordan er det med hodetelefoner - trenger jeg bare en overgang fra 3,5mm til 2,5 mm jack for å kunne bruke vanlige headset?

Lenke til kommentar
Hvordan overføre mp3 til 6600?

Når jeg bruker pc-suite konverteres de automatisk til wav. Noe som igjen medfører at den mp3spilleren(Mp3Player) jeg har installert ikke finner noe mp3 å spille av.....

overfør uten pc suit. f.eks om du overfører med ir. kommer det som regel opp på pc'n. send files ti computer nearby. elns. da converteres de ikke:)

Lenke til kommentar

Send via BT da? Bare til å velge "ikke konverter" eller hva du nå gjør. Eller så kan du, hvis du har skkkelig programvare installert, bare høyreklikke på mp3en og velge Send Til --> Telefonen din.

Alternativt kan du laste ned et annet program for overføring, men jeg husker ikke helt hva det heter. Det lar deg også spesifisere mappen du skal laste inn mp3ene til og slikt :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...