Slednecks Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 (endret) Jeg har formatert pcen og da installert Need For Speed Underground på nytt.. Jeg gidder ikke og klare spillet på nytt så jeg har lastet ned en save fil fra nettet.. Spørsmålet er... Hvor skal jeg legge denne save filen? Takker for svar.. ##Topic endret av moderator. Ser du hvor mye mer informativt emnefeltet ditt ble? Lær! - enden## Endret 7. april 2004 av enden Lenke til kommentar
LaStrada Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Save gamene lagres vel i Mine dokumenter et sted mener da jeg. Bare søk etter Need For Speed i Mine Dokumenter mappa eller no. Mulig jeg tar feil Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Save gamene lagres vel i Mine dokumenter et sted mener da jeg. Bare søk etter Need For Speed i Mine Dokumenter mappa eller no. Mulig jeg tar feil Tror de har gjemt den litt bedre en det... Søk litt på google så finner du sikkert en guide til hvordan det funker... Har sett en slik guide før , men husker ikke hvor Lenke til kommentar
1234567890qwertyuio Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Burde ikke denne hvert postet i spill forumet? Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Engelsk XP: C:\Documents and Settings\Application data\Need for speed underground EllerNoSånt Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 du må gå inn på C:\documents & settings\all users\Program data\NFSU C:\dokumenter og innstillinger\alle brukere\programdata\nfsu sånn ca der skal du finne nfs mappa hvor du skal legge savemappa pleier å følge med info om sånt til den du laster ned da, hvertfall hvis du laster pizzadox Lenke til kommentar
Slednecks Skrevet 6. april 2004 Forfatter Del Skrevet 6. april 2004 (endret) Her står det hvor filene er men det står at dem er sjult... Hvordan finne dem da? Endret 6. april 2004 av Slednecks Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Bare skriv den banen traska ga deg i adressefeltet i explorer, så skulle det gå fint Lenke til kommentar
Slednecks Skrevet 6. april 2004 Forfatter Del Skrevet 6. april 2004 Det funka dorlig.. det kom bare fra.. siden kan ikke vises.. Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Det funka dorlig.. det kom bare fra.. siden kan ikke vises.. Ikke IE explorer, men vanlig utforsker Lenke til kommentar
Slednecks Skrevet 6. april 2004 Forfatter Del Skrevet 6. april 2004 Det funker fortsatt ikke.. Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 C:\Documents and Settings\All Users\Programdata\NFS Underground det er den eksakte banen... Da er det bare å klippe ut de filene du har som save-filer og lime de inn der.. så skal den profilen komme opp neste gang du starter spillet... Lenke til kommentar
Slednecks Skrevet 7. april 2004 Forfatter Del Skrevet 7. april 2004 Det kommer bare opp.. siden kan ikke vises.. Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 da må du inn på varktøy oppe på linja i vinduet og velge mappealternativer.. der går du inn på vis og finn frem og klikk på vis skjulte filer og mapper... Lenke til kommentar
Slednecks Skrevet 7. april 2004 Forfatter Del Skrevet 7. april 2004 Takk traskas.. Det funket nå! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå