Howard Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Over 500 000 besøkende i mars Hardware.no-nettverket passerte i mars måned en milepæl ved å runde 500 000 unike besøkende. Det er likevel et godt stykke igjen til landets største nettsted. Les artikkelen her Lenke til kommentar
rlz Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Artig Tror jeg økte antall sidevisninger betraktelig (nei, jeg har ikke et liv - derfor sitter jeg her hele tiden). Lenke til kommentar
eln Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Kanskje ikke landets største nettsted. Men ivertfall det beste Lenke til kommentar
rlz Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Kanskje ikke landets største nettsted. Men ivertfall det beste Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Kanskje ikke landets største nettsted. Men ivertfall det beste Definitivt det beste stedet for hardware-interesserte! Lenke til kommentar
Lord Hell Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 (endret) Hardware er DATA HIMMELEN, kanke finne noe bedre sted som driver med hardware Edit : Skriveleif Endret 6. april 2004 av Lord Hell Lenke til kommentar
Knick Knack Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Damn! nå vet jeg hvor all fritida mi har forsvunnet. *løper videre rundt på Gløs og kobler seg til hw.no fra _alle_ maskinene* Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 3,2 millioner unike besøkende på VG.no? I løpet av én måned? Milde himmel, det må jo være alle internettbrukere i Norge... Lenke til kommentar
HEE Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 supert ! For meg finnes det bare en nemelig hw.no Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Er hardware.no mer besøkt enn Itavisen.no altså? (de skryter av 497 000 lesere). Det er i så fall litt overaskende. Postiv overaskelse selvsagt... Men dere teller vel alle sidene som en - er ikke det litt fjusk? Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Ganske mange det, siden min hadde 20 eller noe sånt den, og 15 av dem var megselv Lenke til kommentar
rlz Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Ganske mange det, siden min hadde 20 eller noe sånt den, og 15 av dem var megselv Lenke til kommentar
Supervisor Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 3,2 millioner unike besøkende på VG.no? I løpet av én måned? Milde himmel, det må jo være alle internettbrukere i Norge... Det er mange brukere i utlandet som leser VG og jeg kjenner mange som kobler seg gjennom dial-up og de får hver gang forskjellig IP adresse. Hvis noen av dem kobler seg 4 ganger daglig for å lese VG, da er det 4 unike brukere, men egentlig er det bare en. Lenke til kommentar
Murty Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 hva med å gjøre hw.no internasjonalt? da slår vi vg:) Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 hva med å gjøre hw.no internasjonalt? da slår vi vg:) først trenger vi internasjonale folk Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 (endret) hva med å gjøre hw.no internasjonalt? da slår vi vg:) først trenger vi internasjonale folk /smisk Do you need an international journalist? I can write english articles and reviews Mr. Ueland hadde vært morro å internasjonalisere oss Endret 6. april 2004 av VeXx Lenke til kommentar
Lord Hell Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 så lenge jeg slipper å lese engelsk så er mye enklere/gøyere å lese tester og få hjelp på norsk.. syns jeg da Lenke til kommentar
Supervisor Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 (endret) Jeg er internasjonalt.... (fra tidligere Jugoslavia) Er kommet til Norge for bare 4 år siden... Det tok meg litt tid før jeg kunne delta her på forumet, med det var verdt det... Hilsen Utlending EDIT Wow, det er nesten 2 år siden jeg registrerte meg her... Endret 6. april 2004 av jokab Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Jeg besøker både fra hjemme og jobb, så da blir det bare 499.999 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå