Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Audi A4 1.8T Avant

Anbefalte innlegg

Her om dagen da jeg skulle starte bilen, begynte det plutselig å dugge på rutene. Satte vifta på max, og rettet luften opp. Det ble bare værre og værre. Bilen er ikke kjørbar slik som det er. Er det noen som har forslag til hva det kan være? Det er klimaanlegg på bilen, hvis det har noen betydning.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei.

Sjekk at aircondition / klimaanlegg fungerer som det skal.. (Ta turen til V.A.G. verksted og be om diagnose.. (Som regel gratis))

Hvis du får sånn "plutselig" dugg, velg laveste temperatur på klimaanlegget (Low i displayet på V.A.G.) så skal duggen forsvinne i løpet av sekunder..

Med manuell aircondition kan du trykke A/C knappen, så forsvinner duggen straks..

Minner forøvrig om at med manuell aircondition skal man IKKE kjøre med resirkulering på. Da blir lufta veldig dårlig, og man blir en slapp og dårlig sjåfør.. (Prøv å puste i en plastpose mens du spiller på pc'en....)

Lykke til! :)

Lenke til kommentar

Takk for hjelpen gutter. Var en tur på Audi. En av mekanikerne var ute å tittet. Lekker i varmeregisteret, og derfor duggen. Regnet med ca. 7-8 timer jobb. Hele dashbordet må ut. Forferdelig kjipt, men sånn er det. Da vet jeg i alle fall hva jeg skal bruke sparepengene på... :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...