arnesk1 Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Jeg har et problem med en Samsung brenner instalert i en tre år gammel Acer PC. Når jeg feks brenner en audio cd knitrer lyden på CD'en noe voldsomt. Dette skjer også hvis jeg kopierer en CD eller bruker andre programmer enn Nero. Leste at den kunne skyldes skjermkortet, men hovedkortet har integrert skjermkort og jeg kan ikke se at det skulle lage støyet. Er det noen som har noen gode tips på hva jeg skal prøve å gjøre? Lenke til kommentar
atlef Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Har du prøvd å brenne på lavere hastigheter, f.eks 8x eller 4x, kan hjelpe litt. Mvh Meg. Lenke til kommentar
Green Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Jeg har et problem med en Samsung brenner instalert i en tre år gammel Acer PC. Når jeg feks brenner en audio cd knitrer lyden på CD'en noe voldsomt. Dette skjer også hvis jeg kopierer en CD eller bruker andre programmer enn Nero. Leste at den kunne skyldes skjermkortet, men hovedkortet har integrert skjermkort og jeg kan ikke se at det skulle lage støyet. Er det noen som har noen gode tips på hva jeg skal prøve å gjøre? Hei! På min gamle maskin som ikkje hadde så mykje kraft hadde eg eit liknande problem med audio-cder. Det einaste som gjekk bra når eg skulle brenne audio cd-er var å lage ein image på harddisken fyrst for så å brenne audio-cden i lavest tempo og ikkje bruke andre program mens brenninga pågjekk... Veit ikkje om dette var til hjelp... -Green- Lenke til kommentar
arnesk1 Skrevet 6. april 2004 Forfatter Del Skrevet 6. april 2004 Jeg har prøvd å brenne på ulik hastighet, også veldig lav uten at det hjalp noe. Maskinen har lite minne så det kan jo være noe av grunnen. Mere minne gjør kanskje susen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå