Gå til innhold

Støy ved brenning

Anbefalte innlegg

Jeg har et problem med en Samsung brenner instalert i en tre år gammel Acer PC. Når jeg feks brenner en audio cd knitrer lyden på CD'en noe voldsomt. Dette skjer også hvis jeg kopierer en CD eller bruker andre programmer enn Nero. Leste at den kunne skyldes skjermkortet, men hovedkortet har integrert skjermkort og jeg kan ikke se at det skulle lage støyet. Er det noen som har noen gode tips på hva jeg skal prøve å gjøre?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har et problem med en Samsung brenner instalert i en tre år gammel Acer PC. Når jeg feks brenner en audio cd knitrer lyden på CD'en noe voldsomt. Dette skjer også hvis jeg kopierer en CD eller bruker andre programmer enn Nero. Leste at den kunne skyldes skjermkortet, men hovedkortet har integrert skjermkort og jeg kan ikke se at det skulle lage støyet. Er det noen som har noen gode tips på hva jeg skal prøve å gjøre?

Hei!

På min gamle maskin som ikkje hadde så mykje kraft hadde eg eit liknande problem med audio-cder. Det einaste som gjekk bra når eg skulle brenne audio cd-er var å lage ein image på harddisken fyrst for så å brenne audio-cden i lavest tempo og ikkje bruke andre program mens brenninga pågjekk... :cry:

Veit ikkje om dette var til hjelp...

-Green-

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...