ral Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Hei! Jeg prøver å koble min bærbare PC til TVen med en "s-video til scart" - overgang men får bare svart-hvitt-bilde. Jeg har søkt litt rundt og skjønt at dette er et problem, men jeg lurer likevel på hvorfor det ikke fungerer. Er det TVen min som er problemet? (Det er en gammen Telefunken..) Må jeg kjøpe en "s-video til composit" - overgang eller kan jeg få det til å fungere uten, i så fall hvordan? Lenke til kommentar
Sjefern Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Du har nok ikke søk rundt på forumet så veldig lenge..... Har vært spurt om og svart på endeløse mange ganger. ... Ja det er tven din som er problemet. Den er for gammel til å vite hva s-video er. Du må nok bruke en vanlig composit kabel. Lenke til kommentar
PIIIpower Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 du får mest sansynlig RGB over s-video og da må det en nyere tv til. Selv de nyeste (rimligere) tvene levers bare med en RGB mulighet selv om de har flere scarter. Så her må du nok bite i det sure eple og bruke kompositt kabel. Lenke til kommentar
TheGizmo Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Sleit med det samme som deg, men kjøpte vare nr: 32-6661 på Clas Ohlson av alle steder.... Kan ikke legge direkte link pga nettsidene deres, men klikk deg inn på Clas Ohlson og søk på vare nr. Kommer litt ann på tv´n din også. Sliter selv med Grundig tv Lenke til kommentar
ral Skrevet 6. april 2004 Forfatter Del Skrevet 6. april 2004 Du har nok ikke søk rundt på forumet så veldig lenge..... Har vært spurt om og svart på endeløse mange ganger. .. Beklager! Har søkt litt andre steder.. Takk for at du gadd svare en gang til Lenke til kommentar
It's me Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Trøbbel med tv-ut passer under "skjermkort, skjermer". Temaet er i tillegg tatt opp dusinvis av ganger. Posten stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg