SmoPe Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Hei jeg lurte på om noen kan si noe om stabiliteten på Asus P4PE. Har tenkt å kjøpe dette kortet brukt, men vil gjerne at noe skal utale seg om det er et bra eller dårlig kort. Lenke til kommentar
Kenneth_S Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Litt utdatert, men ett svært bra kort etter min mening. Har ett selv i maskin #2. Svært stabilt kort. Lenke til kommentar
Camen Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Det er joh ikke dårlig men det ekke det beste til asus heller da... Chipset er joh heller ikke av det nyeste.. Det støtter joh ikk PC800 cpuer Og hvis du skal ha i en PC800 cpu så må du ha en pc3200 ram brikke i... Ellers virker det som et fint HK Lenke til kommentar
Howard Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 ASUS P4PE er i mine øyne et svært solid hovedkort, men vær oppmerksom på at maksimalt 533FSB og DDR333-minnehastighet støttes. Test: http://www.hardware.no/tester/hovedkort/asus_p4pe/index.html Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 jeg har det kortet, ikke noe å klage på liksom, det koster jo slikk og ingenting. Lenke til kommentar
SmoPe Skrevet 6. april 2004 Forfatter Del Skrevet 6. april 2004 takk for alle svar. Jeg er klar over begrensningene til kortet. Men jeg er ikke ute etter det nyeste av det nye. Jeg sitter for det meste å programmere og setter derfor ikke de store kravene til ytelse, men desto større krav til stabilitet. Lenke til kommentar
Zink Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 (endret) m.t.p. i845PE generelt, så er det et meget utbredt/ modent brikkesett - stabilt på min maskin også. Har Abit IT7max2 v2.0 med P4b [email protected] og minnebussen går stødig på 204 MHz - er jo et godt tegn med stabilitet "på strekkbenken" også Endret 6. april 2004 av Zink Lenke til kommentar
timtowtdi Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Snakket litt med en tekniker fra Asus under TG03 om P4PE. Han mente at det var et av de mest vellykkede kortene Asus hadde laget. timtowtdi Lenke til kommentar
SmoPe Skrevet 6. april 2004 Forfatter Del Skrevet 6. april 2004 Ja men da regner jeg med at du sa til han at Cubx var det beste kortet som noensinne har blitt lagd. Angrer som en helt på at jeg solgte det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå