Andreas1 Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Hei! kan noen hjelpe meg!? jeg har prøvd å laste ned spill, og forsåvidt klart det også, både spill jeg har betalt for, og lasten ned fra pc'n via ir. har også innstalert dem, men når jeg skal trykke på spill ikonet for å starte spillet skjer det ikke noe. ville vært utrolig glad om noen kunne hjelpe meg:) påforhånd takk Lenke til kommentar
_Xander Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 (endret) Kjenner du leif, eller han han ukjent for deg? Åsn spill er det, dekkoperasjon for n-gage spill detta eller? (må vite om det er jad/jar filer, sis filer eller Blz filer det er snakk om her.. ) Endret 6. april 2004 av Mac-Gyver Lenke til kommentar
Andreas1 Skrevet 6. april 2004 Forfatter Del Skrevet 6. april 2004 jar filer. kan du hjelpe meg? hehe og nei kjenner desverre(?) ingen leif:P Lenke til kommentar
_GLooM_ Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Det er nok endel java spill som ikke virker på n6600. De fleste av gameloft sine spill funker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå