eric nt Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Hei! Jeg skal kjøpe Prince of Persia, men problemet er at jeg ikke vet hvor de selger det, på GAMECUBE! Så vet noen her hva det koster, og hvor mye prisen er på? hilsen ERIC Lenke til kommentar
40belowsummer Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 (endret) Jeg vet ikke hvor du bor, men her i Tønsberg selger de det de fleste stedene de selger GC spill og prisen er 499,-. Ellers kan du bestille det fra f.eks Cdon som er noe rimligere. Jeg synes forøvrig at det spillet er helt konge. Endret 6. april 2004 av 40belowsummer Lenke til kommentar
eric nt Skrevet 6. april 2004 Forfatter Del Skrevet 6. april 2004 Jeg bor i Akershus, Bærum. men hverken elkjøp, spaceworld eller lefdal har det! Lenke til kommentar
Zlascher Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 (endret) Kjøp det hos bestshop. Der koster POP 399,-, men du må ut med mellom 39-79,- i frakt avhengig av kjøpsmetode. Men det blir uansett billigere enn f.eks. akersmic. Edit: leif var innom Endret 7. april 2004 av Zlascher Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå