tonton Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Hei! Er det mulig å forandre farge på klokken på hoveddisplayet? Har et mørkt bakgrunnsbilde, og da er det vanskelig å lese klokken. ... Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 nå har ikke jeg vært borti den mobilen, men jeg tviler sterkt på at du kan forandre fargen på klokken.. har ikke sett noen mobiler som kan det Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 nå har ikke jeg vært borti den mobilen, men jeg tviler sterkt på at du kan forandre fargen på klokken.. har ikke sett noen mobiler som kan det På T68i/T300/T310/T610/T630 osv. kan man forandre farge på all tekst inkl. klokke. Themes er fint vettu. Lenke til kommentar
tonton Skrevet 6. april 2004 Forfatter Del Skrevet 6. april 2004 Fant ut hvordan man gjør det... (det var en innstilling i Display) Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Mener du : Telefoninnstillinger - Display - Bakgrunnsbilde - Tekststil? hehe Lenke til kommentar
tonton Skrevet 6. april 2004 Forfatter Del Skrevet 6. april 2004 Må visst bli litt mer tålmodig.... Lenke til kommentar
e700 Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 ja du kan skifte farge. les anette_87's innlegg Lenke til kommentar
tonton Skrevet 8. april 2004 Forfatter Del Skrevet 8. april 2004 Jepp, fant ut av det selv! Men savner kalenderen til Nokia, får ikke den til å forstå at "..." har bursdag hvert år... Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 joda, når du skriver navnet til bursdags person ta et mellomrom og skriv hvor gammel han blir! vips, så vet tlf hvor gammel han blir .... Lenke til kommentar
Habla Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 Jepp, fant ut av det selv! Men savner kalenderen til Nokia, får ikke den til å forstå at "..." har bursdag hvert år... Du har ikke det..du er født den 29 februar.. Lenke til kommentar
tonton Skrevet 9. april 2004 Forfatter Del Skrevet 9. april 2004 Joda, men det er jo litt tungvint. På nokiaen regna den ut hvor gammel bursdagsbarnet var. I tillegg til at den faktisk skjønte at mest sannsynlig har bursdagsbarnet også bursdag neste år... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå