Gå til innhold

Hva syntes dere om Far Cry?


Anbefalte innlegg

Far Cry har fantastisk story, god lyd og en helt kjempekoz stemning. IMO den beste shooteren siden Half Life. Visste fra første stundt da at Doyle var traitor, og mutanter er litt teit, men alt i alt et konge spill med mange timers gameplay. Spiller det på challenging nå og det er bare utrolig fett :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

FarCry er det beste jeg har spilt noensinne. Mutantene er bare perfekt, det er de som gjør det til en utfordring, fordi de er så jævla spreke. Grafikken var super, AI var ganske god, lyden var perfekt (spesielt

når du er i små ganger med muterte apekatter rundt neste hjørne).

De store brettene var lange, men enkle, mens de små var mer vanskelig, og kortere (mesteparten). En slik story måtte til for at spillet skulle bli som det ble. Det er smått med realisme, men jeg la spesielt merke til hvor stødig snipersiktet blir når du ligger deg ned, for er det noe jeg liker, så er det å ligge på lur med sniper.

Stemingen var også helt perfekt. Jeg synes det bare er pisspreik når folk kommer og påstår at det er et gjennomsnittlig spill, for det er det ikke. Det er bortimot perfekt.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...