Gå til innhold

Hva syntes dere om Far Cry?


Anbefalte innlegg

Det er vel ikke overraskende, en kan sikkert gjør brettene kjappere også, vet å unngå mest mulig motstand (----> løp som faen taktikken).

 

Selv er jeg mer av "kill'em all" typen, når jeg spiller. Jeg forlater ikke et brett før jeg er sikker på å ha drept alt levende på brettet :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ok, nå som jeg har fått en fet spillePC, tok jeg frem Far Cry igjen. Satte vanskelighetsgrad på medium og kjørte på. Specs på very high, super grafikk. De første brettene er virkelig flotte. Droppa min vanlige "kill'em all taktikk" og jogga lett gjennom brettene. Inntill videre ligger jeg vel i snitt på ca 20-30 min pr. brett. Starten i Far Cry er virkelig bra. Jeg storkoser meg!

 

Men nå nærmer jeg meg dit jeg ikke orket å fortsette sist jeg spilte, rundt brett 14. Er vel på 11 nå. Kjenner frustrasjonen og kjedsomheten begynner å stige.

 

Det er så inni granskauen irriterende å måtte tømme over to magasiner i disse rakettkastende mutantjævlene for å felle dem. Og at de latterlige minimutantene greier å felle meg på to sveipeslag blir også på grensen til tåpelig. Når disse jævlene i tillegg dukker opp fra ingensteder og klasker meg ned før jeg i det hele tatt får løftet siktet og tenkt "å faen" blir jeg lettere irritert. Verre blir det når disse feige kjerringmutatntene blir usynlige og plootselighootselig begynner å vaske gulvet med meg uten at jeg har sett snurten til dem. Blir så forbanna! Arrrghhh! Det er ikke spennede, det er bare tåpelig! Tåpelig!!!!

 

Seigpinte monstre sparer en til "the final showdown". Slik har det alltid vært. I Half Life (mutant-babyen fra helvete), Earthworm Jim og Ghost'n Goblins for å nevne noen skikkelige kvalitets-spill. Minimutanter på skogstur som angriper tilfeldige forbipasserende kan jeg akseptere. At disse minimøkkamutantene flerrer meg opp til lapskaus etter to kjerringslag, er ikke fullt så lett å akseptere. Det blir som om en dverg med rake skulle greie å drepe en voksen person med to slag. neida neida neida. Ikke holdbart!

 

Håper spillet tar seg opp. Skal tvinge meg selv til å avslutet det denne gangen. Om jeg dog må bedøve meg med x antall liter brunt først.

 

Lettere frustrert.

Endret av Arne And
Lenke til kommentar

Arne And: Det er så inni granskauen irriterende å måtte tømme over to magasiner i disse rakettkastende mutantjævlene for å felle dem. Og at de latterlige minimutantene greier å felle meg på to sveipeslag blir også på grensen til tåpelig. Når disse jævlene i tillegg dukker opp fra ingensteder og klasker meg ned før jeg i det hele tatt får løftet siktet og tenkt "å faen" blir jeg lettere irritert. Verre blir det når disse feige kjerringmutatntene blir usynlige og plootselighootselig begynner å vaske gulvet med meg uten at jeg har sett snurten til dem. Blir så forbanna! Arrrghhh! Det er ikke spennede, det er bare tåpelig! Tåpelig!!!!

 

 

det er jo litt av vitsen att det ska vera "vanskelig" :yes:

Endret av zefler
Lenke til kommentar
Ok, nå som jeg har fått en fet spillePC, tok jeg frem Far Cry igjen. Satte vanskelighetsgrad på medium og kjørte på. Specs på very high, super grafikk. De første brettene er virkelig flotte. Droppa min vanlige "kill'em all taktikk" og jogga lett gjennom brettene. Inntill videre ligger jeg vel i snitt på ca 20-30 min pr. brett. Starten i Far Cry er virkelig bra. Jeg storkoser meg!

 

Men nå nærmer jeg meg dit jeg ikke orket å fortsette sist jeg spilte, rundt brett 14. Er vel på 11 nå. Kjenner frustrasjonen og kjedsomheten begynner å stige.

 

Det er så inni granskauen irriterende å måtte tømme over to magasiner i disse rakettkastende mutantjævlene for å felle dem. Og at de latterlige minimutantene greier å felle meg på to sveipeslag blir også på grensen til tåpelig. Når disse jævlene i tillegg dukker opp fra ingensteder og klasker meg ned før jeg i det hele tatt får løftet siktet og tenkt "å faen" blir jeg lettere irritert. Verre blir det når disse feige kjerringmutatntene blir usynlige og plootselighootselig begynner å vaske gulvet med meg uten at jeg har sett snurten til dem. Blir så forbanna! Arrrghhh! Det er ikke spennede, det er bare tåpelig! Tåpelig!!!!

 

Seigpinte monstre sparer en til "the final showdown". Slik har det alltid vært. I Half Life (mutant-babyen fra helvete), Earthworm Jim og Ghost'n Goblins for å nevne noen skikkelige kvalitets-spill. Minimutanter på skogstur som angriper tilfeldige forbipasserende kan jeg akseptere. At disse minimøkkamutantene flerrer meg opp til lapskaus etter to kjerringslag, er ikke fullt så lett å akseptere. Det blir som om en dverg med rake skulle greie å drepe en voksen person med to slag. neida neida neida. Ikke holdbart!

 

Håper spillet tar seg opp. Skal tvinge meg selv til å avslutet det denne gangen. Om jeg dog må bedøve meg med x antall liter brunt først.

 

Lettere frustrert.

 

Hvis alt er så vanskelig og tåpelig, hvorfor ikke sette vanskelighets graden ned litt?

Lenke til kommentar

synes far cry er frustrerene vanskelig.bra grafikk,men ingen multiplayer.

vanskeliggraden skulle vært litt mindre,og mp/lan da hadde jeg også kjøpt det.

 

synes både doom 3 og hl 2 har mye bedre grafikk enn far cry.

vil sammenligne grafikken med ca Joint Operations: Typhoon Rising,iallefall

ikke noe bedre.

Endret av Traxco
Lenke til kommentar
synes far cry er frustrerene vanskelig.bra grafikk,men ingen multiplayer.

vanskeliggraden skulle vært litt mindre,og mp/lan da hadde jeg også kjøpt det.

 

synes både doom 3 og hl 2 har mye bedre grafikk enn far cry.

vil sammenligne grafikken med ca Joint Operations: Typhoon Rising,iallefall

ikke noe bedre.

 

DET er multiplayer på Far Cry.

Og man kan ikke sammenligne grafikken fra et spill som kom for 3 måneder siden til noen som kommer neste år!

Lenke til kommentar
synes far cry er frustrerene vanskelig.bra grafikk,men ingen multiplayer.

vanskeliggraden skulle vært litt mindre,og mp/lan da hadde jeg også kjøpt det.

 

synes både doom 3 og hl 2 har mye bedre grafikk enn far cry.

vil sammenligne grafikken med ca Joint Operations: Typhoon Rising,iallefall

ikke noe bedre.

 

DET er multiplayer på Far Cry.

Og man kan ikke sammenligne grafikken fra et spill som kom for 3 måneder siden til noen som kommer neste år!

ok..viste ikke det var mp på spillet(beklager)

 

kommer doom 3 og hl 2 neste år ?trodde doom 3 skulle komme nå

i sommer og hl 2 til høsten..

Lenke til kommentar
synes far cry er frustrerene vanskelig.bra grafikk,men ingen multiplayer.

vanskeliggraden skulle vært litt mindre,og mp/lan da hadde jeg også kjøpt det.

 

synes både doom 3 og hl 2 har mye bedre grafikk enn far cry.

vil sammenligne grafikken med ca Joint Operations: Typhoon Rising,iallefall

ikke noe bedre.

 

DET er multiplayer på Far Cry.

Og man kan ikke sammenligne grafikken fra et spill som kom for 3 måneder siden til noen som kommer neste år!

ok..viste ikke det var mp på spillet(beklager)

 

kommer doom 3 og hl 2 neste år ?trodde doom 3 skulle komme nå

i sommer og hl 2 til høsten..

hl2 skal visstnok komme nå til sommer(etter hva jeg har hørt).

Tror Q3 også skal komme til sommeren..

Lenke til kommentar

jeg lurrer på hva kommentarene på spillet hadde hvert hvis det ikke hadde hvert med mutanter?

 

la oss si det hadde bare hvert mennesker og bretta like store, altså man kunne løpt alle "omveier" uten problemer, man hadde runna spillet på 1 time. Er jo mange omeråder uten mennesker, men der ligger det noen mutanter på lur :thumbup: uten de VIPS på neste brett

 

hadde kommentarene da hvert f.eks? konge spill, det beste spillet EVER, døds bra, utrolig hvis det noen gang kommer bedere, drit fett og det tok bare 1 time å komme i mål

 

virker for meg at hovedårsaken til at dette spillet S**ER for mange er at det er vanskelig og uforutsigbart. Uff dette var vanskelig, uff jeg vet ikke hva som kommer bak åsen der, NEI dette var DRITT spill

 

sorry å måtte si det men dette er det spillet jeg synes virkelig har hvert verdt penga, KONGE SPILL fra start til slutt. Ville ikke hatt det anderledes i det hele tatt.

Og hvor teit hadde slutten blitt når han vi spiller blir nesten til en mutant selv, hvis det ikke hadde hvert noe som helst om dette før helt på slutten, hadde jo ikke det passa inn i historien og da hadde jo spillet blitt MEGA teit spør du meg.

 

Farcry for meg er en MEGET bra gjennomført historie med masse overaskelser, og noen av de var veldig skremende

Lenke til kommentar
ganske grei men cz er bedre..

Cs cz er berre ein oppgradering frå cs der det er lagt til singleplayer og andre ting. Dei fleste er einige om at cz er dårleg...og dårlegare enn cs. Far Cry derimot er mykje bedre, grafikken er god, AI'en i spelet er bra, og gameplayet er også ganske greit. I Cs cz er det ingen av delene.

 

Det var vell Counter Strike Condition Zero du meinte? ;)

Lenke til kommentar

Far vcry har en god men overdrevet historie og på middels vankelighetsgarad er motstanderene flinke og er harde motstandere. Grafikke er nydelig på max detaljer og det tilfører spillet mere "liv". Til og med kikkertsiktene "ser" hva du peker på, nydelig. Brettene er store og krever en del bevegelse.

 

Det å spille på internet er jo bare herlig, selv om jeg i går ble snipa mange ganger til jeg fant ut hvem og hovr sniperen lå :)

Lenke til kommentar

Passerte brett 14 i går, sleit noe utrolig mot fyren i helikopteret, men tok han til slutt, etter å ha pepret han med 9 (tror jeg) granater. Herlig!

 

Spillet har faktisk tatt seg opp, etter jeg la om taktikken litt + at historien (bakgrunnen) som jeg savna kommer mye bedre frem på brett 13! Ser faktisk frem til å spille gjennom resten nå!

 

Og for en grafikk.....

Endret av Arne And
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...