Gå til innhold

Hva syntes dere om Far Cry?


Anbefalte innlegg

Åhhhh...for et langtrukket spill!!!!! :cry: Er på brett 12 eller 13 nå og jeg vet ikke om jeg gidder å spille videre. Kjempesynd, da spillet begynnte så bra! For noen locations og for en super grafikk. Fikk lyst til å bestille sydenturen umiddelbart etter å ha spilt strandscenen i starten av spillet! Konge!

 

Men det blir fort kjedelig og det ER et stort problem. Det er ingenting som driver meg videre akkurat nå. Motivasjonen min er at jeg skal bygge ny PC i løpet av neste uke. Kanskje makset grafikk vil motivere meg til å avslutte spillet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

bra fram til monster delen, det bare blir dumt. gadd nesten ikke spille mer.

klarte og presse meg i mellom til noen usynlige monstere. da ble det rett og slett for mye. nå har jeg slutta.

 

det var sykt bra til og begynne med. når det bare var vakter og digg landskap.

Lenke til kommentar

Usynlige monstre ja.... hadde glemt de. Det ble for dumt. Akkurat som i James Bond filmen "Die another day", der kølla kjører rundt i en usynlig Aston Martin Vanquish. LOL så tåpelig.

 

Håper det ikke kommer flere slike tåpeligheter hvis jeg en gang spiller spillet ferdig.

Endret av Arne And
Lenke til kommentar
Usynlige monstre ja.... hadde glemt de. De ble for dumt. Akkurat som i James Bond filmen "Die another day", der kølla kjører rundt i en usynlig Aston Martin Vanquish. LOL så tåpelig.

Det er mutanter, ikke monstre...

 

De er ikke usynlige, de kan bare gjøre seg usynlige med et "cloaking device" som er festet til kroppen.

Og teknikken som brukes i den nye Bond filmen er faktisk mulig også, men teknologien er ikke så bra ennå.

Lenke til kommentar

Avsporing:

 

Tja, teknologien er strengt tatt mulig, men det er jo litt rart at. feks dekkene på Bond-bilen fortsatt er usynlige etter slitasje. Skulle ønske LCD-skjermen min var like slitesterk.... :laugh:

 

tilbake til tema:

 

Mutanter, muonkler, monstre...whatever. Jeg liker ikke usynlige ting som angriper meg :green:.

 

Men det er ikke problemet. Problemet er at jeg synest Far Cry ble for statisk. Men det er mulig at dette endrer seg mot slutten. Jeg er nå på brett 13 tror jeg. Tar spillet seg opp?

Lenke til kommentar
Men det er ikke problemet. Problemet er at jeg synest Far Cry ble for statisk. Men det er mulig at dette endrer seg mot slutten. Jeg er nå på brett 13 tror jeg. Tar spillet seg opp?

Statisk?! Hvordan det?

 

Uansett.. spillet har en fin balanser mellom mutanter og mennesker utover. Slutten er... vanskelig.. ;) Om spillet tar seg opp dersom du ikke liker mutanter o.l. tviler jeg på. Du har bare 7 levels igjen med ca. 7timer spilletid.

Lenke til kommentar

Statisk var kanskje et dårlig ord. Men jeg mente at det blir mye av det samme hele tiden. Jeg gikk rett og slett lei. Manglet motivasjon til å spille videre.

 

Men hvis det kun er ca 7 timer spilling igjen (er enig i det, har brukt ca 1 time på hvert brett i snitt inntill videre), så er det vel verd et forsøk.

 

At slutten er vanskelig tar jeg som en selvfølge ;)

Lenke til kommentar
Statisk var kanskje et dårlig ord. Men jeg mente at det blir mye av det samme hele tiden. Jeg gikk rett og slett lei. Manglet motivasjon til å spille videre. 

 

Men hvis det kun er ca 7 timer spilling igjen (er enig i det, har brukt ca 1 time på hvert brett i snitt inntill videre), så er det vel verd et forsøk.

Ah.. vel det blir noe mer innendørsmiljøer mot slutten og.. kanskje litt mer varierende.

 

At slutten er vanskelig tar jeg som en selvfølge  ;)

Far Cry har kanskje den vanskeligste slutten i et fps-spill på lange tider :wee: .. lykke til ;)

Endret av TCi
Lenke til kommentar

:love: er alt jeg har å si :love:

 

gleder meg til neste uke

 

The next patch, v1.2, will be released between June 7th and June 14th. This update will include numerous bug fixes and improvements to the game. Stay tuned for more detailed information on the exact contents of the patch.

 

gleder meg også til jeg får meg en amd FX socket 939 og x800 med pci-ekspress :dribble:

Lenke til kommentar

nå har jeg lest litt nøyere i gjennom tråden å til dere som sier mutantene/monstrene ødelegger spillet, GÅ Å LEGG DERE ;)

 

mutantene/mostrene er en viktig del av historien spill dere gjennom hele spill og forstå historien, man kan ikke lese 10 sider av en bok å si at det er den dårligste boka noen gang, for så tidlig vil jeg neppe tro at man har fått med seg HELE historien

 

+ at jeg kan ikke forestille meg hvor kjedelig det hadde hvert uten de ubereinlige mutantene, at spille ikke forutsigbart er da bare et stort PLUSS spør dere meg.

 

tror spillet hadde blitt VELDIG mye lettere, mere ensformig, forutsigbart, mindre spennende uten mutantene

 

personlig synes jeg det er bare kult og skvette opp i taket i ny og ne, dette ut av stolen av reddsel da man plutselig uten noen forvarsel bare blir DREPT hardt og brutalt

 

KONGE SPILL, fra start til slutt

Lenke til kommentar
nå har jeg lest litt nøyere i gjennom tråden å til dere som sier mutantene/monstrene ødelegger spillet, GÅ Å LEGG DERE ;)

 

mutantene/mostrene er en viktig del av historien spill dere gjennom hele spill og forstå historien, man kan ikke lese 10 sider av en bok å si at det er den dårligste boka noen gang, for så tidlig vil jeg neppe tro at man har fått med seg HELE historien

 

+ at jeg kan ikke forestille meg hvor kjedelig det hadde hvert uten de ubereinlige mutantene, at spille ikke forutsigbart er da bare et stort PLUSS spør dere meg.

 

tror spillet hadde blitt VELDIG mye lettere, mere ensformig, forutsigbart, mindre spennende uten mutantene

 

personlig synes jeg det er bare kult og skvette opp i taket i ny og ne, dette ut av stolen av reddsel da man plutselig uten noen forvarsel bare blir DREPT hardt og brutalt

 

KONGE SPILL, fra start til slutt

Eg liker bedre smarte fiendar enn mutanter som tåler 20x meir enn mennesker og som hopper 10 meter i slengen.

 

Er ikkje noko problem å lage eit spel vanskeleg så lenge du har mange fiendar som tåler masse. Utfordringen til spelprodusentar ligg i korleis AI oppfører seg, og på det området var ikkje FC revolusjonerande, ikkje at det var det på andre felt heller.

 

Eg er enig med Arne And, etter eit par brett vart det kjedelig.

Lenke til kommentar
Utfordringen til spelprodusentar ligg i korleis AI oppfører seg, og på det området var ikkje FC revolusjonerande, ikkje at det var det på andre felt heller.

Jo AI'en i Far Cry er faktisk litt revolusjonerende. Far Cry har 2 ting som er ganske revolusjonerende og det er grafikk og AI. Far Cry er det spillet som har best grafikk teknologi av spill som er på markedet. AI'en er også veldig bra (noen ganger kan den svikte) . Den "vet" ikke hvor du er og må lete deg opp. Den vet når noen er skutt og prøver å finne ut hvor skuddene kom fra (dersom noen blir snipet). De har også oversikt over miljøene og tar i bruk terrenget til sin egen fordel. Såvidt jeg vet så er det ingen spill til dags dato som har slik adaptiv AI som Far Cry har.

Lenke til kommentar
Men hvis det kun er ca 7 timer spilling igjen (er enig i det, har brukt ca 1 time på hvert brett i snitt inntill videre), så er det vel verd et forsøk.

1 time på et brett?!? Jeg gjør et brett på 15 min. (men jeg har ikke spillt mye, er bare på boat, og det er ikke spess vansklig:))

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...