Gå til innhold

Hva syntes dere om Far Cry?


Anbefalte innlegg

Genial fysikkmotor og grafikk, men det krever mye kraftig hardware for at grafikken skal imponere mest. Jeg lot meg imponere av alle detaljene, som bølgene som slår inn mot land, speilbildet i kikkertsiktet og paddene som hopper rundt på stranden. :yes:

Minner om half-life med de ekle.......monstrene :scared:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har akkurat rundet det. Knall bra spill  :thumbs:

Men så ikke noe hang glider, hvilket brett er den på?

den er på fleire baner, blant anna boat og bana etter fort (husker ikkje kva den heiter)

oki får sjekke det ut! Takk skal du ha i hverfall :thumbup:

Lenke til kommentar

Du finner den på banen etter Fort ja og 2 ganger på Boat banen. Den etter fort ligger i begynnelsen av banen like til høyre. Og den første på Boat banen ligger ved tårn 2 (?). Når du løper ut etter at du har sprengt tårnet så ligger den 20m rett fram... Den andre ligger ved veien når du har kommet til 'Båten'.. et lite stykke lengre opp i veien der.

 

EDIT: Ganske rart at du ikke har funnet de faktisk. Veldig godt gjort å ikke springe seg på de :p

Endret av TCi
Lenke til kommentar
Du finner den på banen etter Fort ja og 2 ganger på Boat banen. Den etter fort ligger i begynnelsen av banen like til høyre. Og den første på Boat banen ligger ved tårn 2 (?). Når du løper ut etter at du har sprengt tårnet så ligger den 20m rett fram... Den andre ligger ved veien når du har kommet til 'Båten'.. et lite stykke lengre opp i veien der.

 

Er det noen annen måte og komme opp i båten enn med hing glider?

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Syns spillet er kanon artig, men det har fått meg til å få veldig lyst på nytt skjermkort (og jeg har allerede kjøpt mer minne). Jeg er tydeligvis lettskremt for jeg skvetter noe helt sinnsykt av og til og jeg har veltet mye rart (cola bokser, kaffe kopper etc)med musen når jeg hopper i stolen. :p

 

Hmm.. er bekymret for Doom III. Når jeg skvetter så fælt i FarCry må jeg jo bli skremt halvt i hjel av Doom. ;)

 

Vi er 4-6 stk som spiller endel MP og Coop og jeg syns det er ganske bra. Dessverre har coop'ene endel bugs foreløpig (Utrolig kjedelig når kjøretøy o.l. ikke respawner og du må gå i 10-15 minutter for å komme frem igjen der du døde(rebellionday)). Skulle ønske de kom med en offisiell coop patch eller noe..

Endret av Carnifex
Lenke til kommentar
FarCry var jo bare laget for å demostrere CryTech motoren da  :)

det er ikkje heilt rett.

ført laga crytek ein techdemo (trur det er det det heiter) som skulle brukest til å vise fram nye nvidia kort (trur det var geforce 3). til dette laga dei cryengine, men sidan denne vart så bra, bestemte dei seg for å lage eit spel ut av det. og sånn fekk vi far cry :yes:

Dette stemmer! Liker konseptet:

 

-"Hei alle sammen her er vår nye engine, er den ikke fin se så flott?"

-"Dette er jo helt utrolig! Dette skal vel bli et spill?!"

-"Nei... dette er kun en engine..."

-"HVA?!"

-"Hehehe, neida...(ser seg urolig rundt)... selvfølgelig er det et spill, bare tøyset litt..."

-"Hurra!"

-"...(mumle: ojsann... jaja vi får vel lage dette spillet da...)"

-"Hva skal spillet hete da?!"

-"Eehh... Cry... nei... Devil May Cry...nei det er jo tatt... Far...Cry...?"

-"FarCry?!"

-"Hehe...javisst...FarCry med Cryengine!"

-"Fenomenalt"

 

Spillet online var konge, likte spesielt movementspeeden, kan ikke sprinte runt slik som i CS. Stoppe opp, samle krefter, springe som en gal, hive seg i dekning... NAIS! Å spille som support er konge... løpe rundt og skru!! :p

Lenke til kommentar

Rett og slett KONGE spill!

Men et lite minus, de jAvla monstrene :scared::p

Kjører med alt på Ultra/very high med A64 3200+, HyperX 1024mb RAM og PC 9800PRO @ VGA silencer..

Hadde før 768mb pc2700 no-name RAM med en xp3000+ CPU og samme skjermkort, hadde aalt på det høyeste da også, gikk knirkefritt ;)

Lenke til kommentar
Rett og slett KONGE spill!

Men et lite minus, de jAvla monstrene 

Kjører med alt på Ultra/very high med A64 3200+, HyperX 1024mb RAM og PC 9800PRO @ VGA silencer..

Hadde før 768mb pc2700 no-name RAM med en xp3000+ CPU og samme skjermkort, hadde aalt på det høyeste da også, gikk knirkefritt

 

jeg må ha nesten ha alt på medium, men bare vent, je skal snart kjøpe meg en konge pc som knuser alt!

Endret av slettern
Lenke til kommentar

Var heilt OK....som alle andre spel i den serien. Har aldri likt monster i spel, så det var ikkje akkurat ein pluss. Storyen var som den alltid er i monster-spel...dei tar kontrollen og det ender med at du dreper alt og alle.

 

Syns det var dumt at det måtte fleire skudd midt i panna for å drepe. Og monster som tåler 5 Rockets i skallen...:ermm:

Endret av zeph
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Spillet er garantert revolusjonerende innen den sjangeren, ingen spill over og ingen ved siden. Grafikken er den beste på markede, grafikken etter min mening er bare deilig. Jeg kommer til å spille gjennom det mange ganger etter jeg har runna noen andre spill jeg driver med. :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...