Gå til innhold

Hva syntes dere om Far Cry?


Anbefalte innlegg

nei jeg skjønner. jeg har lagt merke til det jeg og. men har ikke testa det ut i mp. Kanskje det blir lagd en patch etterhvert, elelr hva tror dere?

synes det grasset er ett must jeg da.

 

EDIT: kasta stein på en fyr, den ene gangen beveget han på seg, krøka litt samen der jeg kasta. men når han stod å skøyt på meg reagerte han ikke. så jeg vet ikke. jeg gadd ikke prøve mer.

Endret av Åsmund
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
nei jeg skjønner. jeg har lagt merke til det jeg og. men har ikke testa det ut i mp. Kanskje det blir lagd en patch etterhvert, elelr hva tror dere?

synes det grasset er ett must jeg da.

eg trur ikkje at det vil bli gitt ut ein offisiell patch som enabler gras i mp. dette fordi det fortsatt er for mange som ikkje har bra nok maskin til å kunne takle dei ekstra cpu-kreftene det trengs til å vise alt graset. (trur det er cpu'en som vert belasta for å generere det)

 

men det er fult mogleg at graset er med i ein mp mod.

Lenke til kommentar
Som en fps så er FarCry et av de beste i sin sjanger noensinne. Hører folk som klager på story, nevn en fps som har en mye bedre story? Så klager folk på mutantene, er da et kriteria for gode fps'er at de ikke skal inneholde mutanter/monstre?

 

Half Life hadde MYE bedre story, Deus Ex 1 hadde MYE bedre story, Devastation hadde bedre story, Jedi Knight 1 &2 hadde bedre story og faktisk så hadde Red Faction litt bedre story.

Hva er det med Half-Life som gjorde storyen så mye bedre? Synes FarCry er fullt på høyde med Half-Life. Å sammen ligne FarCry å Deux Ex er bare tull, det er to vidt forskjellige spill. Og i bunn og grunn så har ikke jedi knight allverdens av god story. Det bunner ut i samme opplegget, forskjellen ligger i at Jedi Knight er Star Wars, så der stiller det allerede i en klasse for seg siden det er noe folk kjenner.

 

Som i alle gode fps'er så har FarCry en brukbar story som er der for å understøtte det som skjer, da det er spillinga som er i fokus. Hvorvidt Jack Carver var et dysfunksjonellt barn og om Valerie er Kriegers barnebarn på morssiden er jo uinterressant så det holder :)

Lenke til kommentar
jeg syns det skulle endt med at han radiomannen ikke var korupt. Det hadde vert mer overaskende.

 

Men det er et ganske koselig spill. før du møter monstrene. Multiplayer blir genialt. har ikke testa enda.

Nja.. det hadde vært litt skuffende spør du meg..

 

Hva om Kruiger (rett?) var faren til Jack eller Doyle var broren?? :p Eller begge deler :lol:

Lenke til kommentar
unskyld. :) glemte meg :) men ærlig talt det var jo ganske sikkert da. er alltid slik.

Tanken hadde ikke streifet meg engang.

Da har du ikke sett mye film :p

 

Men det er selfølgelig surt å vite noe sånt på den måten :( Men jeg garanterer at spillet ikke er ødelagt pga. det. Jeg skjønte det allerede første gang du snakker med han da men... Men jeg har kanskje sett for mye film :lol:

Lenke til kommentar
unskyld. :) glemte meg :) men ærlig talt det var jo ganske sikkert da. er alltid slik.

Tanken hadde ikke streifet meg engang.

Da har du ikke sett mye film :p

 

Men det er selfølgelig surt å vite noe sånt på den måten :( Men jeg garanterer at spillet ikke er ødelagt pga. det. Jeg skjønte det allerede første gang du snakker med han da men... Men jeg har kanskje sett for mye film :lol:

you win the prize!

Lenke til kommentar

Jeg syntes det var bra evolusjonerende, men ikke revolusjonerende ble litt lei, men jeg elsket å kjøre båt og bil :D.

Faktisk så spiller jeg det på en 1,3 ghz amd ati 8500 512 ram og det virker faktisk bra husker i begynnelsen. Alt var så . . . grønt må innrømme at utebrettene er nydelige, farcry syns jeg også var JÆVLIG frustrerende noen ganger, men morsomt.

 

Jeg er enig med at Deus Ex og Farcry ikke kan sammenlignes, men jeg synes deus Ex er mye bedre, veldig bra gameplay og super historie. Jeg syns farcry er bra men ikke supert, utebrettene med bil båt og hanglider er supre.

Ps begynte å spille deus ex da jeg var 11 og jeg elsket det + at jeg får 5+ i engelsk siden jeg øver enelsken min når jeg spiller ^^.

Lenke til kommentar
jeg syns det skulle endt med at han radiomannen ikke var korupt. Det hadde vert mer overaskende.

 

Men det er et ganske koselig spill. før du møter monstrene. Multiplayer blir genialt. har ikke testa enda.

 

Kan du si meg hva du mener med radiomannen?

Jeg har runna spillet men har da ikke møtt på noen radiomann?

Goodmorning far cry! (vietnam)

Lenke til kommentar
Kan du si meg hva du mener med radiomannen?

Jeg har runna spillet men har da ikke møtt på noen radiomann?

da har du ikkje følt med.

radiomannen (og den einaste som vi får vite om at er korupt) er doyle.

det er han som gir deg råd og oppdrag i spelet. det er han siste du dreper.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789
[iC' date=19/04/2004 : 16:31]
Hva pokker er det du snakker om ? Half Life 2 bruker sin egen motor Source som er laget opp fra grunnen av. De har brukt nærmere 300 millioner på å utvikle motoren. Sørg for å få faktaene før du poster en så teit og unødvendig post

Duh? Gjorde de det? Er det virkelig sant?

Jeg VET det! ALLE vet det!

Hvis du leste riktig av hva jeg skrev, har du fått med deg at jeg brukte ordet "rykter" som er et ganske vanlig Norsk ord!

Jeg vet at de brukte Source (forresten heter motoren V-Source!)

Det er sikkert 99,9% sjanse for at det jeg slengte ut er feil! Men det er bare ting jeg har hørt!

Det er sikkert ikke sant det som PCGW skrev i april-utgaven av deres PC-blad, (om at Half-Life 2 ikke kommer ut) er sant!

Har noen lagt merke til at det var meningen at det bladet skulle komme ut 1. April!!!???

Jeg sier bare at det er mange løse tråder i luften rundt HL2, og det er sikkert mange av dem som IKKE leder til noe!

 

Vil forresten si noe mer om Far Cry:

Noe av det eneste som er synd med Far Cry er at CryTek har lovet ut masse namenam som ikke fins på fullversjonen?! Eks1: de sa at når man kom ut fra ei halv-mørk bygning, og det var solskinn, ville man bli skikkelig blendet av sollyset!

Eks2: De sa også at hvis man skjøt ei kule igjennom en vegg, ville sollyset trenge igjennom veggen som ei lita solstråle! Dette vises selv ikke med Very High details!

Eks2: De sa også at hvis man skjøt ei kule igjennom en vegg, ville sollyset trenge igjennom veggen som ei lita solstråle! Dette vises selv ikke med Very High details!

 

dette skjer jo. i båten når man er inni måte under dekk kan man slyte på veggen og det blir sol hull!

Lenke til kommentar

Enig med de som sier at storyen er dårlig. Jeg hadde store forventninger til dette spillet men ble dessverre skuffet. De første brettene var greie nok men etterhvert så ble jeg lei. Har spilt ørten forskjellige spill med omtrent samme historie tidligere. Faen på tide med utviklere som virkelig prøver å være nyskapende, ikke bare på grafikk!!

Nei, nå går jeg tilbake til Mohaa MP. Ingen over ingen ved siden!!

Endret av lenny25
Lenke til kommentar

Jessess! Må bare få det ut! De monstrene skremte vannet av meg! Sitter her dødstrett i mørket, og plutselig hopper det noen vesener frem og prøver og rive meg i filler........og klarer det.... :blush:

 

Dem trengte noen skudd også skjønner jeg......på tide å stille inn siktet og treffe skikkelig! Vet ikke helt om jeg liker den nye vendingen, men det får tiden vise. Var klar over at det kom noen monstre, men trudde det var en stund til enda.

 

Noen som har prøvd å ta dem med matcheten? Kanskje den virker bra?

 

Uansett....jeg er lys våken, og sitter med en gryende følelse at jeg kanskje er litt for gammel til slikt......hjertet hoppet helt opp og stanget i lillehjernen !

 

men men........a man gotta do what a man gotta do... :green:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...