Gå til innhold

Hva syntes dere om Far Cry?


Anbefalte innlegg

disse mutantene ødela jo hele spillet..

Nei!

De ødelegger ikke spillet.

Hvorfor syns du dette ?

a) De skremmer vannet av meg ?

b) De skremmer likskiten ut av meg ?

c) Dårlig gjennomført ?

d) Passer ikke inn ?

e) Annet ?

Hvis annet, hva da ?

 

Personlig går jeg for en kombinasjon av a/b!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
disse mutantene ødela jo hele spillet..

Nei!

De ødelegger ikke spillet.

Hvorfor syns du dette ?

a) De skremmer vannet av meg ?

b) De skremmer likskiten ut av meg ?

c) Dårlig gjennomført ?

d) Passer ikke inn ?

e) Annet ?

Hvis annet, hva da ?

 

Personlig går jeg for en kombinasjon av a/b!

d)!!

+

F.eks. de store rocketlauncher dritene, det ser ut som om de er tatt rett ut fra quake\doom!!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Far Cry er et så vanlig spell som det går an å bli. Grafikken er grei, men ikke så super som jeg regna med at det skulle værra. Spellet i seg sjæl er samma som alle andre spell i samma sjangern. God gammaldags one man army, kan likeså godt spelle Unreal 2.

 

Kan hende at multi er litt mer morro, har ikke prøvd det.

Endret av ZlummGlumm
Lenke til kommentar
og til deg som syntes grafikken var helt grei. Ikke kjøpe Halflife 2 og Doom 3. Du kommer til å bli kraftig skuffa og kommer mest sannsynlig til å whine over at det spillet er dårlig også.

 

helt enig med deg der ja. det er jo helt latterlig å si at grafikken var grei når det er den beste grafikken til nå i noen spill.

Lenke til kommentar
Far Cry er et så vanlig spell som det går an å bli. Grafikken er grei, men ikke så super som jeg regna med at det skulle værra. Spellet i seg sjæl er samma som alle andre spell i samma sjangern. God gammaldags one man army, kan likeså godt spelle Unreal 2.

 

Kan hende at multi er litt mer morro, har ikke prøvd det.

Dette er bare tull. Har du spilt Farcry?

 

Farcry er den beste fps'en siden half-life. Å si at det er "helt vanlig" og at grafikken er "grei" viser vel egentlig at du ikke har serlig peiling på fps'er og grafikk

Lenke til kommentar
Det er bra nok, ikke noe revolusjonerende..

 

Grafikken er helt grei, AI er bra, gameplayet er ikke så veldig bra. Meningen i spillet er heller ikke så bra, men det gjør ikke noe  :p

Jeg synes Far Cry er et middels spill.

Ikke noe revolusjonerende?

Er du dum i huet??? :nei:

Revolusjonerende er hva Far Cry nettopp ER!!!! :thumbs:

Det har den BESTE grafikken i NOE spill fram til dags dato!!! :w00t:

Gameplay er suverent!

En blanding av Shoot `em Up og Stealth! Faktisk kan du velge å gjøre HVA du vil!!!

Far Cry kommer til å ligge an som en av de 10 beste PC spillene før året er omme

Nå som Half-Life 2 Muligens IKKE kommer ut, ligger Far Cry godt an til å bli nr1 eller 2!!!

Det er mye snakk rundt Half-Life2, blant annet har jeg hørt rykter om at HL2 skal bruke Unreal motoren!!! :angry::nei::mad::thumbdown:

Det jeg skrev om Far Cry nå var ikke bare hva JEG mente, men også 90% av hele verdens profesjonelle spill-testere mener AKKURAT det samme som meg!

Endret av MeTa][iC
Lenke til kommentar

Til de av dere som syntes at Far Cry er vanlig eller dårlig: FUCK U!

Grunnen til at dere har dårlig grafikk på Far Cry er: PC`en deres!!!

Dere har sikkert slike "IRC PC`er" (win 98 osv osv) som knapt takler den "Supre" grafikken i CS!

Hva faen slags grafikk synes dere er bra da???

Skjønner dere ikke at når HL2 og DOOM 3 kommer ut, (nærmere 2005!) har ALLE spill, selv de dårligste, slik grafikk som Far Cry har NÅ!

Fatter ikke maken til idioti! "far cry er ikke ditt, far cry er ikke datt" BARE PISS!

:mad::angry:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...