db Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 (endret) Hei Hva syntes dere om FAR CRY? Jeg syntes det bare er så sinnsykt bra jeg ##Topic har blitt endret av moderator. Jeg endret også heftig på skrivefeil og slikt for deg Vennligst prøv bedre neste gang Flyttes også til rett kategori. Far Cry poster skal i Far Cry forumet - det er derfor det er her - Blib## Endret 6. april 2004 av Blib Lenke til kommentar
Sheel Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Det er bra nok, ikke noe revolusjonerende.. Grafikken er helt grei, AI er bra, gameplayet er ikke så veldig bra. Meningen i spillet er heller ikke så bra, men det gjør ikke noe Jeg synes Far Cry er et middels spill. Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Helt greit spill, noen stilige Locations, bra grafikk, gamplayet er bra av å til. litt over middels spill. Angrer litt på at jeg bruket 400kr på det. Lenke til kommentar
GoldlaXiE Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Heilt grei grafikk? Beste grafikken eg har sett på eit spel vertfall! Uten tvil... veldig revolusjonerende! Beste spelet eg har prøvd!! Lenke til kommentar
henry14 Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Dette spillet ser drit kult ut!! dette gleder jeg meg til å kjøpe kan du spille det på internett? Finnes det botter til det?? Lenke til kommentar
ttt Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 eg syns at det er eit av tidenes beste spel. sjølvsagt kan du spele ddet på internett (deathmatch, team deathmatch og assult) det er ikkje boter til det for tida, men det kjem sikkert snart. Lenke til kommentar
Hawkmoon Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Har ikke kommet så langt enda, men så langt er det veldig underholdende. Grafikken er selvsagt veldig pen, geniale locations, men noe av det beste så langt - utrolig bra A.I. ! Lenke til kommentar
GoldlaXiE Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 eg syns at det er eit av tidenes beste spel. sjølvsagt kan du spele ddet på internett (deathmatch, team deathmatch og assult) det er ikkje boter til det for tida, men det kjem sikkert snart. Enig.. tidenes beste spel var ein god beskrivelse!! Alt er berre utrulig bra!! AI'en er fantastisk ja! Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Helt enig. Utrolig bra spill! og til deg som syntes grafikken var helt grei. Ikke kjøpe Halflife 2 og Doom 3. Du kommer til å bli kraftig skuffa og kommer mest sannsynlig til å whine over at det spillet er dårlig også. Lenke til kommentar
Bansh Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 (endret) Grafikken er helt grei? HVA?!!!? Den er fantastisk! Ingen action spill har underholdt meg så mye siden MGS på playstation! EDIT: Da snakker jeg om singleplayer spill da Endret 6. april 2004 av Pakkis Lenke til kommentar
TCi Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Som det står på coveret "Et av de beste spillene siden Half Life" Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 Som det står på coveret "Et av de beste spillene siden Half Life" Så sant, så sant. Lenke til kommentar
Zyndrone Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 FarCry var jo bare laget for å demostrere CryTech motoren da Lenke til kommentar
Bansh Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 FarCry var jo bare laget for å demostrere CryTech motoren da Jaha? Litt av en demostrasjon da. Lenke til kommentar
Döden Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 Som det står på coveret "Et av de beste spillene siden Half Life" "The most exciting shooter since Half Life" 93 % Absolutt enig. Bare synd det lagger på data'n min med alt på high og uten AA. Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 (endret) Ein av dei beste spela som er laga til no!!! Endret 8. april 2004 av Zernick Lenke til kommentar
ttt Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 FarCry var jo bare laget for å demostrere CryTech motoren da det er ikkje heilt rett. ført laga crytek ein techdemo (trur det er det det heiter) som skulle brukest til å vise fram nye nvidia kort (trur det var geforce 3). til dette laga dei cryengine, men sidan denne vart så bra, bestemte dei seg for å lage eit spel ut av det. og sånn fekk vi far cry her kan du laste ned ein film som visar X-Isle (Far Cry før det vart Far Cry) http://farcry.gamesweb.com/downloads.php?release_id=16 Lenke til kommentar
Bansh Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 FarCry var jo bare laget for å demostrere CryTech motoren da det er ikkje heilt rett. ført laga crytek ein techdemo (trur det er det det heiter) som skulle brukest til å vise fram nye nvidia kort (trur det var geforce 3). til dette laga dei cryengine, men sidan denne vart så bra, bestemte dei seg for å lage eit spel ut av det. og sånn fekk vi far cry her kan du laste ned ein film som visar X-Isle (Far Cry før det vart Far Cry) http://farcry.gamesweb.com/downloads.php?release_id=16 3 kb/s speed En kjappere link? Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 disse mutantene ødela jo hele spillet.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå