Dings Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Hoi! Håper alle her inne har en fin fin påske Jeg sitter og sliter litt med den gamle familie-PCen vår, en Compaq Presario 5900T. Den begynner forsåvidt å få noen år på baken, men gjør nytten til det den skal. Problemet kom da jeg skulle instalere en scanner av typen HP Scanjet 5200C på maskinen. Det ville den rett og slett ikke Når alt kommert til alt så vil den ikke godta noen former for USB-devices i det hele tatt, det være seg printere, scannere eller MP3-spillere.. Jeg har sjekket på sidene til Compaq / HP etter USB-drivere til maskinen, men det finnes ikke sier de . Har også lastet ned og instaler programvaren til scanneren uten at det hjelp noe særlig.. Scanneren skal forresten fint kunne brukes uten oen annen form for programvare enn Win XP (har brukt det på 3 andre maskiner.) Når jeg plugger inn USB-kabelen til scanneren hopper det opp beksjed om ukjent enhet og etter en liten stund er den ukjente enheten klar til bruk.. Så.. What to do? Håper på svar (ellers hadde jeg vel ikke skrevet dette, eller? ) Mvh. Dings Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå