Gå til innhold

Hvilken dame vil du kn***le

Bose

Anbefalte innlegg

Quote:

On 2002-04-10 18:50, Kebab GUD skrev:

Angelina Jolie ser ut som en sprengt hore da!!

Øyh! Ikke sleng dritt om Angelina da! Helt enig med Nor_Beret at hun er digg. Hun ble vel faktisk kåret til verdens mest sexy kvinne eller noe slikt. Husk at man må ha kropp for å fylle ut Lara Croft-drakten :smile:

Det eneste som mangler nå, er at Xell og de andre HW-jentene lager sin egen tråd med "hvilken mann ville du knu***le på en sykkel" eller noe slikt :lol:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:

borre skrev (2002-04-10 19:28):

Det eneste som mangler nå, er at Xell og de andre HW-jentene lager sin egen tråd med "hvilken mann ville du knu***le på en sykkel" eller noe slikt
:lol:

mmmmmm... tenke.... drømme.... Det er mye å velge mellom av både manfolk og sykler da :wink:

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-04-10 19:28, borre skrev:

Quote:

On 2002-04-10 18:50, Kebab GUD skrev:

Angelina Jolie ser ut som en sprengt hore da!!

Øyh! Ikke sleng dritt om Angelina da! Helt enig med Nor_Beret at hun er digg. Hun ble vel faktisk kåret til verdens mest sexy kvinne eller noe slikt. Husk at man må ha kropp for å fylle ut Lara Croft-drakten :smile:

IKKE si noe stygt om Jolie!

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-04-11 12:19, SirHartge skrev:

Catharina Zeta Jones er digg i entrapment, da hun skal gjennom laser alarmen :razz:

*sikle* hhee.. Gjett fire ganger om jeg så den scenen om igjen og om igjen og om igjen .. da !

Hørte jeg dissing av Angelina Joulie :mad:? Da ypper du med jaggu mangen ! Hu er ikke uten grunn kåret til verdens mest sexy kvinnfolk ..

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-04-11 16:17, SintBrus skrev:

Quote:

On 2002-04-11 12:19, SirHartge skrev:

Catharina Zeta Jones er digg i entrapment, da hun skal gjennom laser alarmen :razz:

*sikle* hhee.. Gjett fire ganger om jeg så den scenen om igjen og om igjen og om igjen .. da !

Hørte jeg dissing av Angelina Joulie
:mad:
? Da ypper du med jaggu mangen ! Hu er ikke uten grunn kåret til verdens mest sexy kvinnfolk ..

Åhh.. Jeg digger Jolie i div trange bukser og topper:D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...