Kebab GUD Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 Baby turn around, And let me see that sexy body go Bump bump bump 7p7 20©04 Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 Jeg bare lurer på hvordan folk kalrer å finne igjen slike tråder som dette her :p Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 (endret) Det må vel bli Moskva Marit når ho var på sit feitaste, og bilen må bli en litten mini. Endret 29. februar 2004 av Lord-KGA Lenke til kommentar
Shotgun Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 Olsen Tvilingene i en Lexus GS 430....... lurer på hvor mye en porr video av de ville blit solgt for jeg ... Trodde jeg hadde et godt forslag, men du overgår meg. Hva pokker hette ho med Saab Sonetten...? Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 Det må vel bli Moskva Marit når ho var på sit feitaste, og bilen må bli en litten mini. Fått meg et nummer i en Morris mini........ men ikke med MM ! Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 Det må vel bli Moskva Marit når ho var på sit feitaste, og bilen må bli en litten mini. Fått meg et nummer i en Morris mini........ men ikke med MM ! må bare si at det var for kødd det jeg sa. Vil bare være sikker på at ingen tok det for at jeg var alvorlig. Når ho var på det feitaste så hadde det vært rimlig umulig å hat et nummer med ho i en slik bil. Det var derfor jeg sa det. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 sex i bil høres ikke altfor gøy ut... Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 Paris Hilton , se avatar Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 Mer gøy enn... sex i traktor, sex på spikermattefabrikk, samt sex på sykkelhjul. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 Det må vel bli Moskva Marit når ho var på sit feitaste, og bilen må bli en litten mini. Fått meg et nummer i en Morris mini........ men ikke med MM ! må bare si at det var for kødd det jeg sa. Vil bare være sikker på at ingen tok det for at jeg var alvorlig. Når ho var på det feitaste så hadde det vært rimlig umulig å hat et nummer med ho i en slik bil. Det var derfor jeg sa det. Helt i orden, jeg er med på spøking (les spanking) Lenke til kommentar
b-real Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 Jeg bare lurer på hvordan folk kalrer å finne igjen slike tråder som dette her :p Ved å ha noen år bak forumet og husker artige threads som denne.. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 Jeg bare lurer på hvordan folk kalrer å finne igjen slike tråder som dette her :p Ved å ha noen år bak forumet og husker artige threads som denne.. Så sant, så sant......... Lenke til kommentar
Gaute Holmin Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 Når det gjelder sex i bilen, spiller ikke hva slags dame så stor rolle fordi det blir så trangt og spent så du får ikke tid til å nyte utseendet hennes, bare hun ikke er for stor/feit (blir vanskelig sånn rent praktisk), så på det området har jeg gjort det meste både stillestående og i fart ...men når det gjelder dame jeg ville hatt sex med, så er det en venninne jeg fikk en BJ av engang som jeg fortsatt tror ville vært den beste dama jeg kunne hatt i senga, men sånn ble det aldri... Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 Ford Transit og hatt meg med no trangt no Lenke til kommentar
Jeg_ruler Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Angelina Jolie i en Hummer limosin Lenke til kommentar
lperik Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Kraftig bumping..! Ville tatt Marianne (madammen) i en limmo. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Nais bump, men kunne jo ventet til det var gått et år med inaktivitet.... ontopic: Moskva Marit i ei boble.... Lenke til kommentar
TDK Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Angelina Jolie i en Hummer limosin Neinei, Angelina Jolie på panseret til en Dogdge Viper! AIAI! Lenke til kommentar
cerion Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Fullt av kåte gutter på et forum Jeg ville ikke vært jente på dette forumet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg