Gå til innhold

Hvilken dame vil du kn***le

Bose

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det må vel bli Moskva Marit når ho var på sit feitaste, og bilen må bli en litten mini. :roll:

Fått meg et nummer i en Morris mini........ :p men ikke med MM !

må bare si at det var for kødd det jeg sa. Vil bare være sikker på at ingen tok det for at jeg var alvorlig.

Når ho var på det feitaste så hadde det vært rimlig umulig å hat et nummer med ho i en slik bil. Det var derfor jeg sa det.

Lenke til kommentar
Det må vel bli Moskva Marit når ho var på sit feitaste, og bilen må bli en litten mini. :roll:

Fått meg et nummer i en Morris mini........ :p men ikke med MM !

må bare si at det var for kødd det jeg sa. Vil bare være sikker på at ingen tok det for at jeg var alvorlig.

Når ho var på det feitaste så hadde det vært rimlig umulig å hat et nummer med ho i en slik bil. Det var derfor jeg sa det.

Helt i orden, jeg er med på spøking (les spanking) :laugh:

Lenke til kommentar

Når det gjelder sex i bilen, spiller ikke hva slags dame så stor rolle fordi det blir så trangt og spent så du får ikke tid til å nyte utseendet hennes, bare hun ikke er for stor/feit (blir vanskelig sånn rent praktisk), så på det området har jeg gjort det meste både stillestående og i fart :w00t:

...men når det gjelder dame jeg ville hatt sex med, så er det en venninne jeg fikk en BJ av engang som jeg fortsatt tror ville vært den beste dama jeg kunne hatt i senga, men sånn ble det aldri...

Lenke til kommentar
  • 11 måneder senere...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...