Bansh Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 (endret) Hvem her er ferdig med Far Cry. Jeg ble ferdig med det for 5 min siden med 'Challenging' som vanskelighetsgrad ##topiv endret av moderator. Prøv å skrive litt mer informativt i emnefektet. Vi skjønner at det er Far Cry når du er i Far Cry forumet... - enden## Endret 8. april 2004 av enden Lenke til kommentar
Kløno Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 (endret) pfff, på fredag vel .Challenging seffølgeli. Noen som vet om det kommer en co-op mode eller noe slikt. Endret 6. april 2004 av Kløno Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 pfff, på fredag vel .Challenging seffølgeli.Noen som vet om det kommer en co-op mode eller noe slikt. Neppe om noen moddere gidder å lage noe uoffesiell coop mode til spillet. Spillutviklere begynner å bli så utrolig sløv på å lage coop på dagens spill. Lenke til kommentar
Lin2 Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 må si meg enig der husker når jeg spilte sven-co-op (half-life mod). det var tider det ;D Lenke til kommentar
ttt Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 (endret) Noen som vet om det kommer en co-op mode eller noe slikt. det har komt coop maps. det kjem kanskje ein offisell coop versjon snart. dvs maps der du kan spele coop, dei virkar bra og ja eg er ferdig med spelet. genialt spel Endret 8. april 2004 av ttt Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 ferdig for noen timer siden...på easy..sinnsykt kult spill selv om det var noen deler som var litt kjedelig....men mesteparten er dritkult... skal nok spille noen baner på nytt Lenke til kommentar
Aggex Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Har nesten gitt opp på vulkan banen. Etter å ha drept Krieger(?) så kommer eg ut i ein vulkan. Der kommer det 4 megamutanter mot meg, mens det er 3-4 andre små sprettne saker som skyter med sinnsyk treffsikkerhet fra lang avstand. spiller på challenging. Kommer nok til å prøve igjen flere ganger, men har foreløpig gitt opp. Lenke til kommentar
TRS Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 (endret) er det bare meg som sliter litt på letteste vanskelighets grad? Har kommet til en hangar eller noe med masse containere (tror jeg det er), er relativt mørkt der og alt for mye soldater med armor osv i forhold til det jeg har av våpen utvalg :o Noen tips utenom "ikke sløs så mye skudd" og "øve på aimen" stil? Men for all del, Far Cry er Edit: Levelen jeg er på heter Archive Endret 13. april 2004 av Eurofighter Lenke til kommentar
TCi Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Da ble jeg endelig ferdig med spillet. Prøvde den siste delen av Vulcano banen med de tipsene jeg har fått. Det var da utrolig lett nå faktisk -SPOILER .... for de som ikke har klart det ennå.... Deilig å fylle Doyle med bly Lenke til kommentar
TDK Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 (endret) Var ferdig rett før påske! Drit bra spill, men enten var det en dårlig slutt ellers var jeg for dum til å forstå den.... EDIT: en leif og en der..... Endret 13. april 2004 av TDK Lenke til kommentar
Deus Ex Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Har nesten gitt opp på vulkan banen. Etter å ha drept Krieger(?) så kommer eg ut i ein vulkan. Der kommer det 4 megamutanter mot meg, mens det er 3-4 andre små sprettne saker som skyter med sinnsyk treffsikkerhet fra lang avstand. spiller på challenging. Kommer nok til å prøve igjen flere ganger, men har foreløpig gitt opp. Tror vi er på samme bane, jeg er i et rom der inne som jeg skal fylle med vann så svømme opptil ventilasjons greia. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Har nesten gitt opp på vulkan banen. Etter å ha drept Krieger(?) så kommer eg ut i ein vulkan. Der kommer det 4 megamutanter mot meg, mens det er 3-4 andre små sprettne saker som skyter med sinnsyk treffsikkerhet fra lang avstand. spiller på challenging. Kommer nok til å prøve igjen flere ganger, men har foreløpig gitt opp. Tror vi er på samme bane, jeg er i et rom der inne som jeg skal fylle med vann så svømme opptil ventilasjons greia. dere er nok ikkje på samme bane. vulkan bana er den siste. du er på nr 15-16 (tipper vilt, husker ikkje heilt kva bane nr det var) av totalt 20 baner Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 (endret) Ja det var reint tipping ttt. Deus ex har kome til bane 13 Level01: Training Level02: Carrier Level03: Fort Level04: Pier Level05: Research Level06: Treehouse Level07: Bunker Level08: Steam Level09: Regulator Level10: Control Level11: Rebellion Level12: Archive Level13: Cooler Level14: Boat Level15: Catacombs Level16: River Level17: Swamp Level18: Factory Level19: Dam Level20: Volcano Endret 13. april 2004 av Zernick Lenke til kommentar
Deus Ex Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Yuhuuuuuuuuuuuu 7 Baner til før spillet er ferdig.... Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 akkurat ferdig me spillet Lenke til kommentar
AndyNor Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 kjøpte det i påsken, og fikk spilt noe da, på vanskelighetsgraden over normal. Kom til et sted med usynlige fiender (level 12). Måtte desverre tilbake til militæret ..sykt bra spill i hvertfall Lenke til kommentar
Knarke Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Vant spillet på veteran for noen uker siden, har relativt høy replayability, spiller det fortsatt. Noe som underholdt meg flerfoldige timer etter å ha vunnet spillet var å aktivere cheats ( ), skaffe meg alle sniper rifle med 999 skudd, fly opp til en bakketopp, så plukke ned hele mappet med min trofaste elgrifle. Ah, ingenting slår å avslutte en sytete samtale med en fint plassert kule. Lenke til kommentar
Deus Ex Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Ble ferdig endelig igår. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå