Gå til innhold

Ferdig med Far Cry enda?

Anbefalte innlegg

Hvem her er ferdig med Far Cry.

Jeg ble ferdig med det for 5 min siden med 'Challenging' som vanskelighetsgrad :thumbs:

##topiv endret av moderator. Prøv å skrive litt mer informativt i emnefektet. Vi skjønner at det er Far Cry når du er i Far Cry forumet... - enden##

Endret av enden
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
pfff, på fredag vel :laugh: .Challenging seffølgeli.

Noen som vet om det kommer en co-op mode eller noe slikt.

Neppe om noen moddere gidder å lage noe uoffesiell coop mode til spillet.

Spillutviklere begynner å bli så utrolig sløv på å lage coop på dagens spill.

Lenke til kommentar

Noen som vet om det kommer en co-op mode eller noe slikt.

det har komt coop maps.

det kjem kanskje ein offisell coop versjon snart. dvs maps der du kan spele coop, dei virkar bra :thumbs:

og ja eg er ferdig med spelet. genialt spel

Endret av ttt
Lenke til kommentar

Har nesten gitt opp på vulkan banen. Etter å ha drept Krieger(?) så kommer eg ut i ein vulkan. Der kommer det 4 megamutanter mot meg, mens det er 3-4 andre små sprettne saker som skyter med sinnsyk treffsikkerhet fra lang avstand. spiller på challenging. Kommer nok til å prøve igjen flere ganger, men har foreløpig gitt opp.

Lenke til kommentar

er det bare meg som sliter litt på letteste vanskelighets grad? :blush:

Har kommet til en hangar eller noe med masse containere (tror jeg det er), er relativt mørkt der og alt for mye soldater med armor osv i forhold til det jeg har av våpen utvalg :o

Noen tips utenom "ikke sløs så mye skudd" og "øve på aimen" stil? :)

Men for all del, Far Cry er :cool:

Edit:

Levelen jeg er på heter Archive

Endret av Eurofighter
Lenke til kommentar

Da ble jeg endelig ferdig med spillet. Prøvde den siste delen av Vulcano banen med de tipsene jeg har fått. Det var da utrolig lett nå faktisk :p

-SPOILER

.... for de som ikke har klart det ennå....

Deilig å fylle Doyle med bly :D

Lenke til kommentar
Har nesten gitt opp på vulkan banen. Etter å ha drept Krieger(?) så kommer eg ut i ein vulkan. Der kommer det 4 megamutanter mot meg, mens det er 3-4 andre små sprettne saker som skyter med sinnsyk treffsikkerhet fra lang avstand. spiller på challenging. Kommer nok til å prøve igjen flere ganger, men har foreløpig gitt opp.

Tror vi er på samme bane, jeg er i et rom der inne som jeg skal fylle med vann så svømme opptil ventilasjons greia.

Lenke til kommentar

Tror vi er på samme bane, jeg er i et rom der inne som jeg skal fylle med vann så svømme opptil ventilasjons greia.

dere er nok ikkje på samme bane. vulkan bana er den siste. du er på nr 15-16 (tipper vilt, husker ikkje heilt kva bane nr det var) av totalt 20 baner

Lenke til kommentar

Ja det var reint tipping ttt. Deus ex har kome til bane 13

Level01: Training

Level02: Carrier

Level03: Fort

Level04: Pier

Level05: Research

Level06: Treehouse

Level07: Bunker

Level08: Steam

Level09: Regulator

Level10: Control

Level11: Rebellion

Level12: Archive

Level13: Cooler

Level14: Boat

Level15: Catacombs

Level16: River

Level17: Swamp

Level18: Factory

Level19: Dam

Level20: Volcano

Endret av Zernick
Lenke til kommentar

Vant spillet på veteran for noen uker siden, har relativt høy replayability, spiller det fortsatt.

Noe som underholdt meg flerfoldige timer etter å ha vunnet spillet var å aktivere cheats ( :roll: ), skaffe meg alle sniper rifle med 999 skudd, fly opp til en bakketopp, så plukke ned hele mappet med min trofaste elgrifle.

Ah, ingenting slår å avslutte en sytete samtale med en fint plassert kule.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...