warillion Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 komplett kunne jo brukt det gamle systemet mens de utviklet det nye. Det nye systemet har bare gitt meg problemer. Leverte inn hovedkortet og det tok 23 dager å få nytt. Før tok det mye mindre tid. Og så burde komplett ha mer konkuranse dyktige priser. Ikke at de er lave, men andre butikker har mye lavere priser, som netshop og itbutikken, dette er da bare min erfaring i den siste tiden. Lenke til kommentar
Komplett.no Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Jada, vi skriver dem ned dersom det ikke er så små ting at det kan endres med en gang. Snakker vi om større endringer lagres det ja. :-) Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Når planlegger dere å få gjor ferdig siden til et, hva skal jeg si, "tilfreddstillende nivå"? Lenke til kommentar
Komplett.no Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Hei Holger Så raskt som overhodet mulig, ting kommer løpende. Er det spess. ting du lurer på send oss gjerne en PM. Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Er det bare meg, eller har dere ikke pakkesporing? Hvor evt. er det hen? Finner det ikke! Lenke til kommentar
ostepopp Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Skulle sette samme en pc ikveld på komplett. Greide ikke få lagt mer enn en vare i handlekurven samtidig. Håper for deres skyld at dere får den til å fungere tilfredstillende. Jeg gav iallefall opp. Fikk den hurtigkassa til å fungere men det tok evigheter. Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Fy søren jeg savner gamle komplett. Lage en poll med spm om: "Vil du ha tilbake komplett's gamle design eller er du fornøyd med det nye?" av no slag? Vedder på at det nye blir knust! Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 komplett kunne jo brukt det gamle systemet mens de utviklet det nye. Det nye systemet har bare gitt meg problemer. Leverte inn hovedkortet og det tok 23 dager å få nytt. Før tok det mye mindre tid. Og så burde komplett ha mer konkuranse dyktige priser. Ikke at de er lave, men andre butikker har mye lavere priser, som netshop og itbutikken, dette er da bare min erfaring i den siste tiden. Helt enig Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 (endret) Mulighet for å velge et mer avansert søk, og bort med den fæle mouseoveren. Ellers er jeg stort sett fornøyd! EDIT: La nettopp merke til at søke-funksjonen ser litt merkelig ut i Opera Endret 20. mai 2004 av Dingot0m Lenke til kommentar
loggon Skrevet 22. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2004 Fy søren jeg savner gamle komplett. Lage en poll med spm om: "Vil du ha tilbake komplett's gamle design eller er du fornøyd med det nye?" av no slag? Vedder på at det nye blir knust! Hva med å stjele det gammle designet til komplett.no ? og bruke navnet komplet.no ? Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Komplett: hvor mange er det egentlig som liker hoveren? Er det ledelsen eller noe som ble så gira på den? Har ikke hørt én positiv tilbakemelding på akkurat den Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Komplett: hvor mange er det egentlig som liker hoveren? Er det ledelsen eller noe som ble så gira på den? Har ikke hørt én positiv tilbakemelding på akkurat den Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Hmm, en ting jeg savner hos alle web-shoper er mulighet til og få en egen link til handlevognen. Altså slik at man kan se hva andre har lagt i kurven uten og må ta screenshot o.l. Det er så ufattelig frusterende og pröve og si til folk hva de skal ha over tlf osv.. Kansje komplett kan väre de förste som greier dette..? (Dårlig formulert dette her, skal fikse det når jeg ikke er 90% i sövne.) Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 komplett kunne jo brukt det gamle systemet mens de utviklet det nye. Det nye systemet har bare gitt meg problemer. Leverte inn hovedkortet og det tok 23 dager å få nytt. Før tok det mye mindre tid. Og så burde komplett ha mer konkuranse dyktige priser. Ikke at de er lave, men andre butikker har mye lavere priser, som netshop og itbutikken, dette er da bare min erfaring i den siste tiden. Enig, syns fordelene ved og bestille på komplett nesten ikke greier og gjöre opp for de "höye" (i forhold til andre web-shopper) prisene. Siste bestilling jeg gjorde var forövrig på komplett, fordi de var noen av de förste og få inn den varen Så ikke skuff nå da, det står 26. Mai på Sapphire X800PRO så det er det som forventes Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå