Gå til innhold

Begynner Komplett å få orden på webbshopp?


Anbefalte innlegg

Hm... sendte inn et hovedkort lørdag påskeaften. Har ikke hørt noenting enda. Ganske kjedelig å være uten hovedkort, må bruke en grusom Celly 766-maskin.

 

Ringte support og fyren sa han ikke visste en dritt om når det vil skje noe... kjedelig. Dette går treigt... normalt ville jeg hatt et eventuelt erstatningskort allerede.

Jeg vet det, helt vannvitig at det går ann. nå har jeg nesten mest lyst til å bruke en annen webshop. er møkka lei ventetiden til retur-systemet til komplett.

hvor lenge har det vært sånn ca nå? ca 1 hel måned? :roll:

 

:no:

Endret av Mekkeren
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg har venta på min pakke i 3 uker nå, fikk kontakt med en hyggelig fyr her som ville hjelpe, har ikke hørt noe ennå, men får håpe det :)

 

kundeservicen vil ihvertfall ikke hjelpe noe, så får satse på at jeg får hjelp her :)

jeg var utsatt for en mc ulykke 2 dager siden, så jeg ligger her på sofaen med opprivd fot og har ikke noe annet enn pakka mi å se fram til. :cry:

Lenke til kommentar
Noen som vet noe mer når retursystemet til komplett er oppe på beina igjen. Har vært tre ganger i kontakt med dem per mail de siste tre ukene og vil unødig mase mer enn nødvendig, men dette begynner å bli urimelig for kunder som forventer standard "komplett-service"

 

Mvh Børge

Fungerer retur ordninga nå ?

Lenke til kommentar
Noen som vet noe mer når retursystemet til komplett er oppe på beina igjen. Har vært tre ganger i kontakt med dem per mail de siste tre ukene og vil unødig mase mer enn nødvendig, men dette begynner å bli urimelig for kunder som forventer standard "komplett-service"

 

Mvh Børge

Fungerer retur ordninga nå ?

Nei, ser ikke ut til at retursystemet på web er kommet ennå, noe som er meget svakt av komplett. Og de innleverte returene ser til å ta både vintre og vår får det skjer noe som helst, har selv en retur inne der for øyeblikket, og frykter det vil ta laaang tid :(

Lenke til kommentar
woid skrev 06/04/2004 : 22:15

  kanskje mulighet for å lagre handlekurv?

slik at man kan legge ting oppi en dag, og lagre det, og komme tilbake neste dag og plukke varer videre og endre på det man har i handlekurven. og så etter man har skaffet seg finansiering sjekke det ut og betale.

 

Kommer :)

ja :w00t:

Lenke til kommentar
Noen som vet noe mer når retursystemet til komplett er oppe på beina igjen. Har vært tre ganger i kontakt med dem per mail de siste tre ukene og vil unødig mase mer enn nødvendig, men dette begynner å bli urimelig for kunder som forventer standard "komplett-service"

 

Mvh Børge

Fungerer retur ordninga nå ?

Nei, ser ikke ut til at retursystemet på web er kommet ennå, noe som er meget svakt av komplett. Og de innleverte returene ser til å ta både vintre og vår får det skjer noe som helst, har selv en retur inne der for øyeblikket, og frykter det vil ta laaang tid :(

bare å ringe support? :thumbup:

og si *Jeg vil returnere noe*

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Komplett.no:

Når jeg trykker på legg i handlekurv på et produkt, vil jeg helst komme tilbake til der jeg trykket "legg i handlekurv", og ikke ende opp i handlekurven. Nå må jeg navigere meg frem til samme kategori igjen. Jeg likte bedre slik det var før da en la et produkt "direkte" i handlekurven og returnerte til den samme siden som en var på før en trykket kjøp.

Endret av RolfOve
Lenke til kommentar
Komplett.no:

Når jeg trykker på legg i handlekurv på et produkt, vil jeg helst komme tilbake til der jeg trykket "legg i handlekurv", og ikke ende opp i handlekurven. Nå må jeg navigere meg frem til samme kategori igjen. Jeg likte bedre slik det var før da en la et produkt "direkte" i handlekurven og returnerte til den samme siden som en var på før en trykket kjøp.

Helt enig med RolfOve !

Lenke til kommentar

Fullstendig enig med RolfOve. Og jeg vil ha mulighet til å spore pakker fra nettsiden deres. Slik som det var før. jeg vil egentlig ha hele kundesenteret slik det var før.

 

Utenom bilder, så er hele greia blitt verre. Jeg skjønner fortsatt ikke hvorfor de skulle forandre hele siden på den måten.

 

EDIT: Er sida liksom ferdig nå? Hele sida virker jo som om er satt tilbake med 5-10 år i utvikling.

Endret av HolgerLudvigsen
Lenke til kommentar

Hei, litt merkelig det ikke satses på kundeoppfølgingen som retur også omfatter, det resulterer i endel kundeflukt , grunnet irritasjon når maskin kanskje står, og må gå til nytt innkjøp, har selv inne returer, men det tar tid og ingen informasjon, fasaden pusses opp mens resten forfaller er intrykket,

Lenke til kommentar
kanskje mulighet for å lagre handlekurv?

slik at man kan legge ting oppi en dag, og lagre det, og komme tilbake neste dag og plukke varer videre og endre på det man har i handlekurven. og så etter man har skaffet seg finansiering sjekke det ut og betale.

 

nå har jeg ikke sjekket om det allerede finnes fra før, hvis ikke, så er det jo et tips.

Hadde vært genialt!

 

En annen ting.. Siden er.. beklager å si det stygg å se på! Er det virkelig nødvendig med de stygge rammene på forsiden og den grusome rollover effekten på linkene? :)

Endret av astrox
Lenke til kommentar

Vet ikke om noen andre har foreslått dette, (var litt slapp, orket ikke å lese igjennom hele tråden) er å kunne betale med VISA.

 

Vet dette muligens ikke har så mye med webshoppen, men mer med betalings policy osv.

 

Men måtte nå si det uansett :blush:

Lenke til kommentar

God kveld alle sammen!

 

Hyggelig å se at dere alle engasjerer dere i vår nye web. Uten at dette blir en lenger avhandling skal vi veldig kort forklare et par punkter som ble tatt opp her nå nettop.

 

- Ny web, våre nye websider kom da vi byttet hele logistikk systemet systemet vårt. Dette gir både oss og dere nye muligheter. Rom var ikke bygget på en dag så som dere sikkert skjønner er ikke alt åpnet for/utviklet enda. Men ja, det kommer mye spennende her.

 

- Ja, ny forbedret webretur kommer i løpet av veldig kort tid nå uten å komme med noen dato. Vi snakker om få dager og det prøvekjøres internt nå.

 

- VISA/Mastercard kommer det også, vi har tidligere sagt senest når badetemperaturene når sitt beste nivå...

 

- Når det gjelder andre ting som lagring av handlekurv, hvor du havner når du trykker på kjøp knappen osv. Vi jobber på spreng med dette også.

 

Er det andre ting dere lurer på/tips er det bare å sende oss PM's osv så skal vi svare etter beste evne :)

Lenke til kommentar

OK, mener ikke å være slem mot Komplett-desigerne. Det er sikkert ikke hyggelig å høre all kritikken. Men jeg håper at det nye systemet gjør ting MEGET enklere for dere. Og at sidene kan utvikles (litt fortere) med den gamle siden som modell for minimumet av funksjonalitet.

 

EDIT: Som sagt før, flott at dere er på forumet. :)

Endret av HolgerLudvigsen
Lenke til kommentar
OK, mener ikke å være slem mot Komplett-desigerne. Det er sikkert ikke hyggelig å høre all kritikken. Men jeg håper at det nye systemet gjør ting MEGET enklere for dere. Og at sidene kan utvikles (litt fortere) med den gamle siden som modell for minimumet av funksjonalitet.

 

EDIT: Som sagt før, flott at dere er på forumet. :)

Hei Holger og dere andre!

 

Jada, vårt nye system vill gjøre mye langt enklere og gi dere enda fler funksjoner dere ikke hadde før. Og ja, tips/kritikk fra dere som bruker web mottar vi med takk. :thumbup:

 

Ha en fortsatt hyggelig kveld!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...