Gå til innhold

Begynner Komplett å få orden på webbshopp?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
det tok litt tid før jeg skjønte det,, men dette er SVINDEL ja svindel..  jeg vil sammenligne dette med å selge en ferari uten motor, uten å opplyse om det til kjøper!!

Hehe. Mange rare folk der ute. Folk kan gjøre feil. Det er menneskelig å gjøre feil, og i slike tilfeller med mer eller mindre automatiserte web-shopsystemer, så kan ett lite tastetrykk være nok.

Så ta det helt rolig, og oppsøk en psykolog hvis du fortsatt får følelsen av at alle prøver å svindle deg :laugh:

nei, når den har stått der en uke nå..

Har du sagt i fra til Komplett da?

Lenke til kommentar

Butikker slik som Sålett i Sandefjord er så godt som en butikk for komplett da, og jeg har selv lett etter butikkprisene! :ermm:

Sånn ellers likte jeg også bedre det kompakte systemet som var før, mye mer oversiktlig og pent.

Syns det har blitt mer rotete med noen bilder her og der, men det bedres betraktelig når man bruker ctrl + mwheel, og lager alt mer kompakt selv :p .

Lenke til kommentar
Før var det to priser på hver vare - i tillegg til webpris stod butikkpris. Hvor er det blitt av butikkpris? Kjekt for oss som bor på steder hvor Komplett har butikk ...

Komplett har ikke lenger butikker... kun web-shop.

Jeg har da mange ganger vært i Komplett-butikken i Møllergata her i Oslo ...

Edit: Beklager, butikkene har visst skiftet navn til Datakjeden.

Endret av bowelripper
Lenke til kommentar
Før var det to priser på hver vare - i tillegg til webpris stod butikkpris. Hvor er det blitt av butikkpris? Kjekt for oss som bor på steder hvor Komplett har butikk ...

Datakjeden ja. Ikke Komplett

Lenke til kommentar

må si som mange andre her at jeg har litt problemer med å tilpasse meg den nye layouten, men dere gjør en god jobb!!

En ting jeg har irritert meg litt over er ordre-oversikten. Langt i fra brukervennlig... og for rotete.

sende en mail om dette til ris/ros for å tipse også... :p

gogo komplett!

Lenke til kommentar
Butikker slik som Sålett i Sandefjord er så godt som en butikk for komplett da, og jeg har selv lett etter butikkprisene! :ermm:

Så godt som en butikk for Komplett? Hva mener du med det? Uansett... skal Komplett følge med hvilke priser de forskjellige databutikkene rundt om i landet har da, og holde oversikten over det? De er en web-shop som prøver å selge varer, ikke en web-side for prisinfo på ørten forskjellige butikker rundt om i landet. Komplett butikkene har skiftet navn til Datakjeden, og de har samtidig fått nye eiere. De har derfor på langt nær like stor tilknytning til Komplett som de hadde før... de er frittstående. Komplett har ingen plikt til å informere kundene sine om prisene i disse butikkene. Det kan du sjekke ut på http://www.datakjeden.no

Lenke til kommentar

Noen som vet noe mer når retursystemet til komplett er oppe på beina igjen. Har vært tre ganger i kontakt med dem per mail de siste tre ukene og vil unødig mase mer enn nødvendig, men dette begynner å bli urimelig for kunder som forventer standard "komplett-service"

Mvh Børge

Lenke til kommentar
Noen som vet noe mer når retursystemet til komplett er oppe på beina igjen. Har vært tre ganger i kontakt med dem per mail de siste tre ukene og vil unødig mase mer enn nødvendig, men dette begynner å bli urimelig for kunder som forventer standard "komplett-service"

Mvh Børge

ja jeg er helt enig, syns dette har vart urimelig lenge nå. kunne ønske de kunne få litt fart i retur systemet deres snart, er ganske lei av å vente... :hmm:

Lenke til kommentar

Har noen forslag nå:

- Mulighet for å søke/sortere i flere felter (f.eks. diskstørrelse under harddisker, hastighet, cache osv under cpu....). Gjerne bortgjemt under en "avansert søk" link.

- Husk hva kunden valgte forrige gang under fraktalternativer o.l. Det samme bør gjelde visning. Har en stilt inn f.eks. kompakt listevisning, ikke blå hover ;) og bedriftspakke dør til dør en gang, bør disse instillingene være gjeldene neste gang en logger på.

Lenke til kommentar

Datakjeden ja. Ikke Komplett

Hmm men når jeg var på Datakjeden i tøsnberg så gikk de inn på komplett siden og sjekka når de fikk inn mx510...

Lenke til kommentar
Hmm men når jeg var på Datakjeden i tøsnberg så gikk de inn på komplett siden og sjekka når de fikk inn mx510...

Komplett og Datakjeden bruker fortsatt samme leverandør/importør (Norek). Derfor kan Datakjeden gå inn på Komplett sine sider for å sjekke når varen er tilgjengelig fra leverandør, for Datakjeden vil få varen omtrent samtidig som Komplett ettersom begge bruker Norek.

Lenke til kommentar

Hm... sendte inn et hovedkort lørdag påskeaften. Har ikke hørt noenting enda. Ganske kjedelig å være uten hovedkort, må bruke en grusom Celly 766-maskin.

Ringte support og fyren sa han ikke visste en dritt om når det vil skje noe... kjedelig. Dette går treigt... normalt ville jeg hatt et eventuelt erstatningskort allerede.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...