Gå til innhold

Begynner Komplett å få orden på webbshopp?

Anbefalte innlegg

Hvis dere vil ha økt salg (f.eks meg som kunde) må dere være de som alltid har lavest pris (f.eks hw.no prisguide)

Ikkje når komplett har det ryktet dei har.

Tenker da på service og denslags, som komplett har fått et rykte på seg å vere ganske bra på.

Det å ha best pris er ikkje alt når man driver webshop.

Det var før omlegging, nå må de bevise at de er like god/bedre, bygge opp nytt renome som utkonkurerer like sinet webbshoper (se ref.)og derved ha noe dyrere pris, nå er de jo bare dyrere, tvilsomt bedre.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er fremdeles ikke fornøyd med det nye designet, likte det aller best slik det var før.

Har også hatt noen problemer med handlevogn. Etter å ha logget inn, tømte den seg, og når jeg hadde flere åpne sider fikk de hver sin handlevogn istedet for å ha den samme.

Kontosiden ser ikke ut, svært uoversiktlig og vanskelig å benytte.

Ser at Komplett kommer til å la brukere velge mye selv (å vise bilder eller ikke, kompakt listevisning osv). Hva med å ha en oppsettside under kontosidene, der en velger alt sånt?

Lenke til kommentar
Hvis dere vil ha økt salg (f.eks meg som kunde) må dere være de som alltid har lavest pris (f.eks hw.no prisguide)

Ikkje når komplett har det ryktet dei har.

Tenker da på service og denslags, som komplett har fått et rykte på seg å vere ganske bra på.

Det å ha best pris er ikkje alt når man driver webshop.

Det var før omlegging, nå må de bevise at de er like god/bedre, bygge opp nytt renome som utkonkurerer like sinet webbshoper (se ref.)og derved ha noe dyrere pris, nå er de jo bare dyrere, tvilsomt bedre.

Komplett kom på plass 10 i prissammenligninga for 2003, av totalt over 30 webshoper. Synes ikke det er dårlig, god service koster penger.

Vedr. det nye utseendet på sidene så likte jeg det ikke med en gang, men det gjør jo ikke Komplett noe dårligere som webshop. Blir nok vant til utseendet.

Stå på.

Lenke til kommentar

Hadde det vært mulig å få tilbake muligheten til å se varene med moms, og uten moms. veldig greit for bedrifts kunder for eks.

Og det at dere ikke sender faktura med pakken lenger det er en uting greit at vi får den på e-post altså, men det er like greit at den blir sendt i lag med pakken

håper dette ikke er for store krav men :cool:

Lenke til kommentar

nå syns jeg komplett, begynner og ta form, de store tallene som de har laget, er også fine. også likte jeg veldig godt, at de hadde satt opp "anbefalte produkter" som sikkert ertil stor hjelp for mange. men det jeg kan pirke på nå er, at jeg syns virkelig de burde sette opp farten når det gjelder retur systemet.

Lenke til kommentar
anatomicpants skrev 06/04/2004 : 23:11

Jeg kunne tenke meg at kompakt visning så ca slik ut: interessant eksempel på visning av produkter komprimert

Gruble-gruble, ikke ta noe for gitt, men dette var interessant. Skal videresende den til IT hos oss, var jaggu ikke dum :) Takker så mye for tipset!

JA dette burde dere få gjordt noe med. Ikke noe vits i å bare fjerne bildet, blir ikke bedre oversikt/kompakt av den grunnen. Dere hadde jo det kompakt og fint på den "gamle" versjonen, så dere fikser vel det her også :)

Lenke til kommentar

NEI. ser på frem siden av hw.no der dere har en banner om ukens tilbud.

den laptopen ifra "fujitsu siemens amilo a7620 med følgene spes under bildet

*15" xga xp xp-m 3000+

*512 mb, 60 gb

*dvd+r/rw, win xp home

prisen står på bildet til å være 10,995,- inkl.mva

men når du trykker på den så kommer du til http://www.komplett.no/k/k.asp?action=ukens

der er det forsatt en laptop fujitsu siemens amilo MEN det er l6825 15" xga forsatt samme pris 10995.01 på info på den så er det "Fujitsu Siemens Amilo L6825 15" XGA P4-2.8GHz,512MB,40GB,DVD+R/RW, XP Home"

jeg er student og har ikke så mye penger å bruke, men handler en del datautstyr. jeg skal ha meg en laptop og så dette tilbudet, var trøtt og begyte å lurt på hva som var gale,, det tok litt tid før jeg skjønte det,, men dette er SVINDEL ja svindel.. jeg vil sammenligne dette med å selge en ferari uten motor, uten å opplyse om det til kjøper!!

Fujitsu Siemens Amilo A7620 15" XGA XP-M 3000+,512MB,60GB,DVD+R/RW, XP Home

http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=120716&cks=SER

koster Totalt: 13495.3

ikke mange tusen det er snakk om, men.. god nok grunn til at jeg ikke anbefaler dere.

Bjørn Jørgensen

Lenke til kommentar

Jeg liker varenummer :) Og tilgjengelighet er på sett og vis viktig, men (hvertfall for meg) kun når dere ikke har varen på lager. Hva med å kun skrive det når varen ikke er inne, og da gjerne med antatt leveringsdato? Skal jeg kjøpe en dings har det ingen betydning for meg om dere har 5, 10 eller 100 av den, så lenge jeg kan bestille.

Har dere forresten fått en eneste positiv tilbakemelding på link hover? :)

Endret av cecolon
Lenke til kommentar
det tok litt tid før jeg skjønte det,, men dette er SVINDEL ja svindel..  jeg vil sammenligne dette med å selge en ferari uten motor, uten å opplyse om det til kjøper!!

Hehe. Mange rare folk der ute. Folk kan gjøre feil. Det er menneskelig å gjøre feil, og i slike tilfeller med mer eller mindre automatiserte web-shopsystemer, så kan ett lite tastetrykk være nok.

Så ta det helt rolig, og oppsøk en psykolog hvis du fortsatt får følelsen av at alle prøver å svindle deg :laugh:

Endret av Afseth
Lenke til kommentar
det tok litt tid før jeg skjønte det,, men dette er SVINDEL ja svindel..  jeg vil sammenligne dette med å selge en ferari uten motor, uten å opplyse om det til kjøper!!

Hehe. Mange rare folk der ute. Folk kan gjøre feil. Det er menneskelig å gjøre feil, og i slike tilfeller med mer eller mindre automatiserte web-shopsystemer, så kan ett lite tastetrykk være nok.

Så ta det helt rolig, og oppsøk en psykolog hvis du fortsatt får følelsen av at alle prøver å svindle deg :laugh:

nei, når den har stått der en uke nå..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...