hilsen Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Hei Jeg lurer på om der noen som har erfaring med reklamasjon av harddisk. Jeg har trøbblet med min egen nå i en måned. Resintalert OS++ 4 ganger. Får masse feilmeldinger om "feil på volum" - "Kontroll av konsekvens" samt ingen tilgang til instalerte program. Min terori er at noen programmer installerer seg over/på en defekt del av harddisken. Har nå returnert men er livredd for at leverandør kommer tilbake å sier at "her er det ikke noe gærnt". Noen kommentarer/synspunkter på nettbutikkers policy? Evt. generelle kommentarer vedr. harddisk problemer? Takker og bukker Lenke til kommentar
CD Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Den der bør nok byttes snarest, og er den ikke mer enn 3 år skulle det ikke være noe problem å reklamere på den. Er det en WD disk har den 3 års garanti fra fabrikk, sikkert flere som har 3 års garanti mener å huske Samsung har uten å være skråsikker Lenke til kommentar
hilsen Skrevet 6. april 2004 Forfatter Del Skrevet 6. april 2004 1,5 år siden den ble kjøp ny. WD Caviar SE med 8 mb cache - så garantitiden er 3 år. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå