Jennifer Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Kan noen si meg hvem det var som malte den bikkja... jeg veit ikke ... ;( Lenke til kommentar
lodott Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Jeg tipper på vaktmesteren Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 hehe...jeg også tipper på vaktmesteren... hunden er gul...fingrene til vaktmesteren er gul...(og vi vet jo at han ikke liker røyk)... Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 jeg tipper også vaktmestern. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 Den rosa rotta i ballerinaskjørt. Lenke til kommentar
Raggi Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 jeg tror det er hun gamle dama vaktmesteren trodde bikkja var død... men den som gjorde det burde vist att bikja ikkje var død, og det viste jo ho kjerringa! Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 Enig med Raggi. Husker ikke helt krimen, stund siden ejg leste den og ikke synes jeg den var spesielt god, men jeg innbiller meg at jeg kom til at det var damen. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 Enig med Raggi. Husker ikke helt krimen, stund siden ejg leste den og ikke synes jeg den var spesielt god, men jeg innbiller meg at jeg kom til at det var damen. Leste "krimmen" paa nettet naa. Elendig krim, men jeg er fortsatt overbevist om at det er den gamle damen som har utfört udaaden. Vaktmesteren ville drept katten. Lenke til kommentar
jocke Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 Vaktmesteren ville drept katten. Katten? Fniiiiiss... tror posten min med "nabokatten" brente seg inn i bakhodet ditt jeg Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 Jeg holder en knapp på ho sure, gamle nabodama jeg også. Lenke til kommentar
DaffyDuck Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 Det er jo Vaktmestern!! (tror jeg) hehe.... Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 Tror det er vaktmesteren jeg å.. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 Gir meg.. Alt for opplagt, spör dere meg... tine.no : Spørsmålet: Hvem plaget lille Blomst? Løsningen: Det var vaktmesteren. Til tross for at han hater røyk, hadde han gule fingre. Det er fra beisen Blomst var malt med. Dessuten trodde han at Blomst var død. Det var jo ganske rart, siden han først traff Amalie og Amund etter at Blomst var skåret løs fra rekkverket. I tillegg var vaktmesteren den eneste som ikke reagerte på at Blomst så ut som en påskekylling. Påfallende, dersom han ikke selv hadde "pyntet" hunden! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 Det er nok vaktmesteren ja. Lenke til kommentar
jocke Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 Nei, nei, nei, nei. Det er nabokatten. Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 Vaktmesteren,hvorfor?Jeg tiper at den lille pøbelungen og hu dama ikke har tilgang på beis men hvem har det ,jo det er vaktmesteren det!(og det med gule fingra da) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå