Gå til innhold

s.t.a.l.k.e.r. preview hos gamespot...

Anbefalte innlegg

OMG!! Har du ikke sett den gameplay videoen fra 2004 eller? HELT SYYYYYKT!!!

OMG; Overdriv litt til... Ser ikke hva som er så syyyyyykt med de klippene. Er enig i at spillet ser meget lovende ut og jeg håper, som sagt, at spillet lever opp til forventningene. Problemet mitt er at jeg er redd for at spiller ikke greier å leve opp til hva det ønsker å levere, derfor vil jeg heller ikke glede meg for mye til det. Gleder jeg meg stort og spillet viser seg å være en flopp, da blir jeg skuffet. Gleder jeg meg ikke og spillet flopper gjør det ingenting, , men viser det seg at spillet er bra så blir jeg bare gledelig overrasket.

Jeg har sett så innmari mange forumtråder hvor folk poster deres fryd over kommende spill, blir sinna når andre mener at spillet flopper, bruker sterke ord for å understreke at de er tilhengere av spillene (selv om de ikke er ferdig utviklet enda), alt dette ut fra noen lavoppløsnings screenshots de har sett på nettet. I dagene etter lansering holder disse personene helt kjeft, spillet floppa og de ble skuffa men skammer seg så mye over hva de har sagt tidligere at de ikke engang vil innrømme at de synes spillet suger så stort at de ikke gidder å spille det engang.

Det du må tenke på angående Stalker er at spillområdet, de 30 kvm'ene med ting.. er hentet rett fra slik det skal se ut i Tsjernobyl. (Kanskje litt feig hvis noen som har vært der skal spille da, uendelig fordel..) ..

Men ja, jeg blir nesten skremt når jeg ser de videoene, mest fordi jeg assosierer det med ulykken, med stemningen som råder omkring Tsjernobyl om dagene.. alt er dødt der.. alt er stilt.. og du er virkelig redd for å gå og se på plantene, ikke for at du kan skade dem, men fordi de kan skade deg.. uten at du ser det, uten at du merker det, du bare faller om. død.

Det er fortsatt såpass kraftig stråling i og rundt reaktorområdet at det kan ta livet av et menneske som oppholder seg der noen TIMER.... de e fali' d.... quote solan slutt..

For mer info og litt flere godbiter, se her.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

minstekrava vert dette:

Windows 98/ME/XP/2000 computer with DirectX 8.1

CPU: 1.5 GHz

512 MB RAM

GeForce 3 64 MB or ATI Radeon 8500 64 MB graphics card or better as the case may be DirectX 8 compatible graphics card with Pixel-Shader-Technology

At least DirectX 8.1; DirectX 9.1 will be available on the data carrier

DirectX 8.1 compatible Soundkarte

Multiplayer: 56 kb-Modem or Broadband

During start, S.T.A.L.K.E.R. automatically recognizes if the graphics card supports DirectX 8 or 9 and then (as the only game with this feature at the moment) either uses the DirectX 8 renderer or the DirectX 9 renderer. Comparable titles use just one DirectX 8 engine which then also contains DirectX 9 features

det er ikkje så gale med tanke på kor fantastisk stalker ser ut.

gleder meg bare meir og meir til stalker kjem.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...