cock hammer Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 http://www.gamespot.com/pc/action/stalker/...ew_6092899.html hva med å få eget forum for s.t.a.l.k.e.r. og doom3? trossalt to av de mest etterlengtede nestegenerasjons-spillene som kommer i 2004 Lenke til kommentar
TST Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 hva med å få eget forum for s.t.a.l.k.e.r. og doom3? trossalt to av de mest etterlengtede nestegenerasjons-spillene som kommer i 2004 S.T.A.L.K.E.R. har kun 12 tråder på de siste 90 dagene, så vi kommer ikke til å opprette noe forumkategori for det spillet enda. Doom kan muligens være aktuelt. Vi får se etter påske. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 stalker ser så sinnsykt tøft ut...glede seg.. synd at det ikke kommer før sept. ifølge gamer.n og andre steder Lenke til kommentar
Bansh Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 s.t.a.l.k.e.r har lagt ut gameplay film på siden dems. Skikkelig tøff! vet ikke om den er gammel eller ny. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 s.t.a.l.k.e.r har lagt ut gameplay film på siden dems. Skikkelig tøff! vet ikke om den er gammel eller ny. Kunne du gitt URL? Lenke til kommentar
Daisy Chain Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 s.t.a.l.k.e.r har lagt ut gameplay film på siden dems. Skikkelig tøff! vet ikke om den er gammel eller ny. Kunne du gitt URL? du kan jo prøve denne: http://games.tiscali.cz/clanek/dl.asp?id=7223 Lenke til kommentar
ttt Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 den nyaste stalker filmen er denne: http://www.gamer.no/art.php?artikkelid=6644 stalker er uten tvil det spelet eg gledar meg mest til. dette kjem nok til å bli tidenes beste spel. Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 Dette blir nok det spillet som gjør at jeg oppgraderer skjermkortet. Ikke HL2, ikke Doom3, men spill som OFP 2 og S.t.a.l.k.e.r. RP elementet er helt GENIALT! Dette blir hva Deus Ex 2 kanskje skulle vært Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 gleder meg til stalker demo håper det kommer!!! Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 GamesAgent.net: Can you tell us s.th. about the system requirements? Answer: The system requirements keep within a limit. A CPU with 1,2 GHz is needed to run the game with minimal graphic settings. Much more important is the graphicscard. A DirectX9 compatible card will show some outstanding effects, which user with a DirectX8 compatible card cannot see. Skaff dere DX9 kort til stalker folkens, eller så vil dere misste en del effekter Lenke til kommentar
ttt Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 Skaff dere DX9 kort til stalker folkens, eller så vil dere misste en del effekter det er heilt klart at dx9 kort blir bare viktigare og viktigare for å få full glede av spel i tida framover, men vist vi ser på bilder frå stalker så meiner eg å ha lest at desse er frå dx8 versjonen av stalker. og dei ser fantastiske ut. kan ikkje tenke meg korleis dx9 versjonen kjem til å sjå ut. Lenke til kommentar
Stig_W Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Selv om jeg ikke håper det kommer til å skje, sier magefølelsen min at dette spillet kommer til å floppe stort. Spillet virker alt for ambisiøst til å kunne leve opp til forventningene, men jeg vil selvfølgelig bli glad om utviklerene ikke har tatt seg vann over hodet og rent faktisk klarer å levere varen de lover. Krysser fingrene for at dette blit et bra spill, men jeg orker ikke å begynne å glede meg til utgivelesen, jeg ser ikke annet enn at spillet blir en flopp. Lenke til kommentar
cock hammer Skrevet 13. april 2004 Forfatter Del Skrevet 13. april 2004 gleder meg til stalker demo håper det kommer!!! det kommer en demo etter at spillet er gitt ut. Lenke til kommentar
Jakartabebopp Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Selv om jeg ikke håper det kommer til å skje, sier magefølelsen min at dette spillet kommer til å floppe stort. Spillet virker alt for ambisiøst til å kunne leve opp til forventningene, men jeg vil selvfølgelig bli glad om utviklerene ikke har tatt seg vann over hodet og rent faktisk klarer å levere varen de lover. Krysser fingrene for at dette blit et bra spill, men jeg orker ikke å begynne å glede meg til utgivelesen, jeg ser ikke annet enn at spillet blir en flopp. har den følelsen når det gjelder HL2, jeg. men ikke det spillet, ihvertfall ikke i like stor grad. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7 Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 er det bare meg som syns at de der preview videoene av stalker har rimelig lav framerate ? pene effekter og grafikk og allt, men det så jo ikke ut til å gli noe særlig bra da Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 er det bare meg som syns at de der preview videoene av stalker har rimelig lav framerate ? pene effekter og grafikk og allt, men det så jo ikke ut til å gli noe særlig bra da Tror nok det har med små videofiler og codec å gjøre... Satser på at det ikke har enorme systemkrav. Lenke til kommentar
cairn Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 Wah.. jeg vil og ha eget Stalkerforum.... vi maa snakke mer om det ! *nettopp lastet ned 2 nye stalkerfilmer fra gamershell....* Lenke til kommentar
Tim Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Selv om jeg ikke håper det kommer til å skje, sier magefølelsen min at dette spillet kommer til å floppe stort. Spillet virker alt for ambisiøst til å kunne leve opp til forventningene, men jeg vil selvfølgelig bli glad om utviklerene ikke har tatt seg vann over hodet og rent faktisk klarer å levere varen de lover. Krysser fingrene for at dette blit et bra spill, men jeg orker ikke å begynne å glede meg til utgivelesen, jeg ser ikke annet enn at spillet blir en flopp. har den følelsen når det gjelder HL2, jeg. men ikke det spillet, ihvertfall ikke i like stor grad. OMG!! Har du ikke sett den gameplay videoen fra 2004 eller? HELT SYYYYYKT!!! Lenke til kommentar
Stig_W Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 OMG!! Har du ikke sett den gameplay videoen fra 2004 eller? HELT SYYYYYKT!!! OMG; Overdriv litt til... Ser ikke hva som er så syyyyyykt med de klippene. Er enig i at spillet ser meget lovende ut og jeg håper, som sagt, at spillet lever opp til forventningene. Problemet mitt er at jeg er redd for at spiller ikke greier å leve opp til hva det ønsker å levere, derfor vil jeg heller ikke glede meg for mye til det. Gleder jeg meg stort og spillet viser seg å være en flopp, da blir jeg skuffet. Gleder jeg meg ikke og spillet flopper gjør det ingenting, , men viser det seg at spillet er bra så blir jeg bare gledelig overrasket. Jeg har sett så innmari mange forumtråder hvor folk poster deres fryd over kommende spill, blir sinna når andre mener at spillet flopper, bruker sterke ord for å understreke at de er tilhengere av spillene (selv om de ikke er ferdig utviklet enda), alt dette ut fra noen lavoppløsnings screenshots de har sett på nettet. I dagene etter lansering holder disse personene helt kjeft, spillet floppa og de ble skuffa men skammer seg så mye over hva de har sagt tidligere at de ikke engang vil innrømme at de synes spillet suger så stort at de ikke gidder å spille det engang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå