gørregurk Skrevet 30. mars 2002 Del Skrevet 30. mars 2002 Jeg skal kjøpe meg en ny skanner som skal brukes hovedsaklig til foto og da helst med usb tilkobling men ikke Mustek til ca 1000 kr. Kan noen gi meg no` gode tips. Lenke til kommentar
C. Alshus Skrevet 31. mars 2002 Del Skrevet 31. mars 2002 Tror at en av ComputerArts har testet scannere i det nummeret som er ute i disse dager. Lenke til kommentar
seric Skrevet 31. mars 2002 Del Skrevet 31. mars 2002 Modern skulle ha en ny scanner, og et kontor-maskin firma her anbefalte Epson 1250. Det eneste kjipe jeg har merka med den, er at Programvaren har en tendens til å poppe opp på skjermen fra tid til annen. Det kan enkelt løses med å ta ut USB kontakta fra enten scanneren eller maskinen. Lenke til kommentar
Danko Skrevet 31. mars 2002 Del Skrevet 31. mars 2002 Kommer egentlig ann på hvor kresen du er og hva du skal scanne. Skal du bare bruke den på "hobbybasis", så anbefaler jeg en AGFA. De har flere typer og modeller til under tusenlappen.. Lenke til kommentar
Haaland Skrevet 31. mars 2002 Del Skrevet 31. mars 2002 På DinSide.no mener de at Canon er de beste scannerne i prisklassen rundt 1000 kr. Akkurat nå er det Canon Canoscan N670U til ca 995 kr som er "Best i test". Les mer på http://www.dinside.no/page/artf/17577.shtml? Ole Morten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå