Neogeno Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Jeg har nå 2 wheel muser. Lurer på om jeg skal kjøpe en optisk, men har hørt at folk har hatt problemer med foreksempel at den ikke får skikkelig signal hele tiden og at Musepekeren flyr opp ui hjørnet på skjermen. Vil da helst ha en billig mus hvis den skal være Optiske!! Hvilken mus anbefaler du? Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 en god og billig optisk mus er en fra Logitech som Datakjeden selger for knappe 200 kr. Dette er en knallbra mus for pengene. Lenke til kommentar
hart Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 En grunn til at man kan oppleve at muspekeren lever sitt eget liv når man bruker en optisk mus kommer av valget av underlag. Om jeg bruker en Logitech MX500 på en musmatte på jobb som er 10 år gammel og skjev og fæl og glorete (gjennomsiktig vinyl med reklame under) så vil min muspeker også oppføre seg slik.. Husk at disse musene scanner underlaget for å bestemme hvor de beveger seg så et godt underlag er viktig.. et glassbord eller en sandkasse vil da ikke være heldig... Lenke til kommentar
norrick Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Den beste musen på markedet er Logitech MX510 Test finner du hos http://www.gamer.no/art.php?artikkelid=6501 Detter er tildags den mest presise musen på markedet. Rimelig mus med tiltalende utseende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå