alkymist Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Heisann. Jeg har en p800 og er godt fornøyd med den, bortsett fra en ting. Jeg vil gjerne skrive bokstaven Ø med håndskriftgjenkjenning. Ö blir liksom litt for svensk. Klarer ikke å finne ut hvordan jeg skal få det til. Noen som kan hjelpe? mvh Øystein Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Se i bruker handboken...... Har desverre ingen bilder eller sånn Lenke til kommentar
øyst1 Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 ikke noe problem det. trykk på tasten der det står "mno" helt til "ø" kommer.. hvis ikke det virker kan det hende at du har svensk som sms-språk.. Lenke til kommentar
alkymist Skrevet 6. april 2004 Forfatter Del Skrevet 6. april 2004 brukerhåndboken viser hvordan jeg skriver ö ä å à á â og ã men ikke ø (eller æ for den saks skyld). Og jeg vil gjerne bruke håndskriftgjenkjenning, ikke tastatur. Jeg klarer å finne ø og å både på det numeriske tastaturet og på qwerty tastaturet, men det var ikke det jeg spurte om... Øystein Lenke til kommentar
Habla Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 (endret) Først så trekker du en strek fra bunnen til toppen av skjermen. Det er et tegn til telefonen om at du skal skrive et spesial tegn....som ø er for telefonen. Etter at du har gjort det Over trekanten. I nummer området. Skriver du en O og en / over. Da skal du har fått en liten ø. Skal du har en stor ø skriver du en strek rett ned ved siden av /. Hurtigguide: Strek over hele skjemen fra bunn til topp. O med / over (i nummer området...dvs. over trekanten) edit:håper at du har fått det til Habla Ø Endret 6. april 2004 av Habla Lenke til kommentar
alkymist Skrevet 6. april 2004 Forfatter Del Skrevet 6. april 2004 Glimrende Glimrende! Man takker og bukker! Øystein Lenke til kommentar
Habla Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Det er mange spesialtegn du kan skrive. Prøv på O og en C inni Eller skriv TM 1/4 3/4 £ $ { + = Noen av tegnene som du får skrevet på denne måten. Lykke til Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 hm. Jeg bruker bare QWERTY jeg. Noen som skriver kjappere med og skrive direkte på skjermen? Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 Nei, på tastaturet kan jeg liksom bruke 2 hender også... Skriver tregt med hånden alikvel, og blir desverre ikke raskere på et 6000 kroners leketøy Skriver raskest på vanlig pc tastur, deretter mobil, p*00 qwerty, for hånd og helt tilslutt: p*00 for hånd... Lenke til kommentar
Habla Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 Skriver raskere med pennen enn med tastene. Jeg bruker pennen hele tiden så jeg har fått litt trening. I starten gikk det veldig tregt, pga at jeg ikke skrev så dårlig at telefonen ikke skjønte hvilken bokstav jeg skrev. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå