adsfiklam Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Hvordan får jeg vekk linja som er under linken jeg lager i Front Page 2000? Hvet at det er mulig, men jeg hvet ikke hvordan Noen som hvet? Lenke til kommentar
Svendsen Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 lag ei fil som heter stilsett.css stilsett.css a:link{ color: #B70000; text-decoration: none; } a:visited { color: #B70000; text-decoration: none; } a:active { color: #B70000; text-decoration: none; } a:hover { color: #0000FF; text-decoration: none; } a:link er den som tar det bort, de andre gir deg effekter ved hva de sier. Link til denne filen i html doc: <link href="file:stilsett.css" rel="stylesheet" type="text/css"> legges i head eller du kan legge denne i head: <style type="text/css"> <!-- a:link{ color: #B70000; text-decoration: none; } a:visited { color: #B70000; text-decoration: none; } a:active { color: #B70000; text-decoration: none; } a:hover { color: #0000FF; text-decoration: none; } --> </style> Lenke til kommentar
???????? Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 <style> <!-- a {text-decoration: none;} --> </style> Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 I FrontPage kan man egentlig bare markere linken og trykke på [U] knappen, så forsvinner understrekingen. Men bruk et stilark du. Lenke til kommentar
Svendsen Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 I FrontPage kan man egentlig bare markere linken og trykke på [U] knappen, så forsvinner understrekingen. Men bruk et stilark du. Sant det PoleCat, husker det nå fra mine tidligere FP dager, og da jeg gikk over til DW ergra jeg meg noe skikkelig på at det ikke var så lett der... hehe Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Tingen er bare at understekingen bare blir fjernet på den ene linken, og ikke alle. Derfor funker et internt/eksternt stilark mykket bettre! Lenke til kommentar
adsfiklam Skrevet 6. april 2004 Forfatter Del Skrevet 6. april 2004 Takk alle sammen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå