Gå til innhold

Multicom sender fraktfritt i April

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Handlet skjermkortet mitt der.

Bestilte varen Søndag kveld og fikk den Onsdags formiddag.

Riktig var til og med.

(Den var feilpriset, noe jeg fant ut i ettertid. Jeg fikk kortet for 3000,- mens jeg noen uker senere fant det der til 4000,-. :D ) NÅ selger de riktig nok bare XT versjonen til 3800,- elns.

Har vært svært fornøyd med de etter dette.

Men blir litt betenkt nå.

Saken til norrick er som sagt veldig sterk ja. :yes:

Tviler derfor på at Multicom kommer til å nekte deg noe.

Men vi får se. ;)

Lykke til ihvertfall.

Lenke til kommentar

Det kom en glamelding fra Multicom nå nettopp og den var som følgende: "Alle disse skjermene har vi mottatt direkte fra Sony som selv har gått over dem og garantert for kvaliteten. Det er svært beklagelig dersom noe slikt har sluppet gjennom kvalitetskontrollen. Dersom du bekoster å sender inn skjermen til oss igjen kan jeg bytte den til en CPD-E500 21" uten at du betaler noe i mellom.

Mvh,

TT

__________________________________________________"

Dette var meget bra service og jeg trekker mine antydninger rett tilbake og kaster de hardt i søppelkassa!

En 21"... Får vel hive brillene mine da og legge forstørrelseglasset på hylla! WOW!

Service som dette fortjener skryt (ser ut som at feilen ligger i kvalitetskontrollen hos SONY :thumbdown: ).

Det blir et stort + istedet for et stort - i webshopguiden.

Vel, da ble det en lykkelig slutt på påskeaften for min del men desverre så må jeg nok belage meg på å vente i noen dager på 21 tommeren.

Tålmodighet har aldri vært min sterke side men som de sier "den som venter på noe godt venter ikke forgjeves".

Sterkt av MULTICOM! :thumbup::thumbup::thumbup:

Lenke til kommentar
Edit: Endret "undertopic" fra løp & kjøp til Men bør du handle der? hehe

Virker ikke særlig lovende :roll:

Hvis du leser den glameldingengen jeg fikk så oppfordrer jeg deg til å forandre undertopic til "Og du bør handle der!"

Sjeldent jeg har vært så (over)lykkelig på en ellers så kjedelig påskeaften (og Jula varer helt til påske...).

Endret av norrick
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...