Gå til innhold

Minne.. FOr fremtiden!

sparks

Anbefalte innlegg

Hei! Vil idag ha meg mer minne, 512 brikke er behovet og jeg vil ha en brikke som jeg kan bruke til en A64 senere, om non måneder eller halvt år. Mulig jeg tenker for langt fram.. Men la gå.

Den skal og funke med min XP2500+. Kjør på folkens!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei! Vil idag ha meg mer minne, 512 brikke er behovet og jeg vil ha en brikke som jeg kan bruke til en A64 senere, om non måneder eller halvt år. Mulig jeg tenker for langt fram.. Men la gå.

Lönner seg ikke. Om en stund kommer noe nytt også.

DDR2 har jo kommet. Så ikke lenge för den er på plass i AMD64-versjonen.

Kjöp ting du trenger til den PC'en du har nå og kjöp deg en ny PC senere. Så har du to PC'er isteden for å ha noen deler ligende å slenge.

Lenke til kommentar

Lönner seg ikke. Om en stund kommer noe nytt også.

DDR2 har jo kommet. Så ikke lenge för den er på plass i AMD64-versjonen.

Kjöp ting du trenger til den PC'en du har nå og kjöp deg en ny PC senere. Så har du to PC'er isteden for å ha noen deler ligende å slenge.

AMD har selv lagt DDR2 minne på hyllen for øyeblikket grunnet dårlige timings, dårlig ytelse og høy pris.

AMD CPU'ene trives med stramme timings og det er nok det har nok bidratt til at DDR2 blir utsatt på AMD systemer (mye DDR2 minne kjører CL4 !!!).

Lenke til kommentar
Skal du selge den gammle rammen?

Mulig hvis jeg kjøper meg en gb..

Da burde du kjøpe Geil 1.0GB (2x512MB) DDR PC3200 400MHz ULD CL2 5ns CHSDual Channel 2,6-2,9 som PSdata selger for kun kr. 1875,-

Dette er virkelig rimelig for 1GB med CL2 brikker og man skulle tro at dette her var gamle priser, et løp og kjøp tilbud som man bør slå til på NÅ!!! Brikkene koster min. kr. 2161,- (2300-2400 kr. hos de fleste) på andre nettbutikker.

OBS: Ser at de har kun 13stk. igjen...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...