Gå til innhold

Imponerende service av IBM


Anbefalte innlegg

Jeg har en IBM T40P som jeg er sinnsyk fornøyd med. glimrende maskin. det beste av det beste. kjøpte maskinen i november engang, så jeg har hatt maskinen en stund. men for rundt 2-3 uker siden så skjedde det noe. maskinen hang seg opp hele tida og jeg kom aldri inn i windows, så jeg måtte formatere maskinen og installere alt inn på nytt igjen. det gikk bra, og det holdt nesten en dag før det samme skjedde igjen. så da gjorde jeg det samme. og sånn fortsatte det i flere dager. dvs at jeg måtte formatere maskinen min hver eneste dag og bruke recovery på maskinen. ble jo litt lei etterhvert, så jeg ringte til kunderservicen til IBM og spurte om hjelp. der fikk jeg svar så å si med engang, ikke noe vente tid altså som hos mange andre, de sendte meg da videre til en teknikker, som ringte meg opp igjen litt senere. fortalte han om problemet mitt og han sa da at han skulle sende meg noen recovery cder da, for å se om det virket.

 

neste dag kom cdene, og jeg prøvde, men det samme skjedde da og. holdt nesten en dag før ting hang seg opp og jeg kom aldri inn i windows igjen. ringte da tilbake til kundeservicen, som sa at en teknikker skulle ringe meg, og det gjorde han. han trodde at harddisken var problemet så jeg måtte sende inn maskinen.

 

sendte da maskinen inn forrige mandag og håpet da på at jeg skulle få tilbake maskinen i påsken. men hørte ikke noe fra dem i forrige uke, så jeg ringte til IBM for å spørre hvor langt de hadde kommet med maskinen min. men de hadde visst ikke fått den inn ENNÅ. det hadde jo tatt ei uke og de hadde ikke fått maskinen ennå. og det gjorde meg forbanna på posten, siden de brukte så sinnsyk lang tid på å sende maskinen fra oslo til kolbotn. ringte ganske tidlig til IBM igår, og en time etter så fikk jeg telefon fra dem igjen som sa at de NETTOPP fikk inn maskinen. da var det rundt formiddagen. Hu i tlf sa da at teknikker kanskje rakk å se på den idag, og at han skulle ringe meg når han begynte på maskinen. fikk aldri noen tlf fra dem igjen, så da tenkte jeg at det ble en påske uten maskinen da. kjedelig nok.

 

men på morgen idag da jeg satt på toget så fikk jeg plutselig en tlf fra IBM som var ved jobben min og skulle levere maskinen tilbake. Allerede tenkte jeg. ba de bare legge den der og at jeg skulle hente den når jeg kom. hentet akkurat maskinen, og så på hva de hadde gjort med maskinen, som var at de hadde feilsøkt maskinen, byttet harddisk og preloadet og testet. Imponerende må jeg si.

 

så nå sitter jeg her med maskinen min. og er glad for at jeg valgte IBM, for bedre service har jeg aldri opplevd. de fikk maskinen igår formiddag, og maskinen blir levert tidlig neste dag.

 

Vil bare anbefale alle dere som vil ha bra service om å velge IBM. Jeg er strålende fornøyd og jeg vet at det er flere andre IBM eiere som er. Maskinene koster litt mer, men for guds skyld de pengene er verdt det når en får så bra service som jeg fikk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nettopp derfor jeg sikler etter en T41 :thumbs:

 

Håper jeg får det sponsa når jeg blir ikt-lærling :yes:

Hehe...du kan glede deg. ibm sin t-serie er helt kanon. den er bare best. og som sagt servicen er jo helt glimerende. har lest på forumet her at folk med andre merker må vente i flere uker før de får maskinen. mens maskinen min ble ferdig på en dag, noen timer faktisk. jobbet selv på elkjøp før på lager, og da tok det alltid tid når folk leverte produktet før produktet var ferdig. minst 1 uke. men tok vanligvis 2-3 uker. så jeg forventa ikke at jeg skulle få maskinen før neste uke eller noe jeg, siden det var påske, og de fikk maskinen igår, så tenkte jeg at de hadde flere maskiner der, så de rakk sikkert ikke å begynne på min.

Lenke til kommentar
Har selv en Dell 500m. Den er brukt "hardt" hver eneste dag. Har _ikke_ hatt behov for å sende den inn i det hele tatt :laugh:

Hatt den siden juli03

også? av og til så er man uheldig. har ikke gjort noe spes med maskinen min heller. men det skjedde helt uten videre. dessuten er dell maskiner bare en plastikk klump.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...