Fordxr4x4 Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 neon som vet når du kan kjøre forbi når ene midtstripa er heltrukken mes den andre er stripete ? f.eks hvis det på din side nærmest midten er heltrukken linje med stiplete linje til venstre for den igjen altså <--- motsatt kjøre retning -------------------- =? _______________=? __________ = forbudt _______________ --------------------- __________ min bil-> Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Heltrukken linje på din side = forbudt å krysse. Stiplet linje på din side = tillatt å krysse. Hvordan linjen ser ut for de i motgående kjørefelt, har ingenting å si. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 har du lappen Fordxr4x4? Lenke til kommentar
Fordxr4x4 Skrevet 7. april 2004 Forfatter Del Skrevet 7. april 2004 hmm . hadde den sist jeg sjekka værtfall. ja jeg vet jeg burde kunne det. men er en av de få ting som har gått i glemme boka. siden jeg som regel kjører forbi uansett . Lenke til kommentar
Fordxr4x4 Skrevet 7. april 2004 Forfatter Del Skrevet 7. april 2004 ja drit tøff. eller kanskje ikke. så lenge du ikke setter andres liv i fare er det greit, så er det lov å tenke før du kjører forbi også. Lenke til kommentar
Hypsilofodonten Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 er jo greit og kjøre på rødt lys så lenge ingen kjører i deg. når vegvesenet har trokke ei sperrelinje er det vel ikkje for gøy. (de bruker masse maling på den f.eks.) enig at det er lov og tenke før en kjører men det er også påbudt og følge trafikkreglene (uansett hva du måtte mene er forsvarlig) Lenke til kommentar
the animal Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 nå kjører jeg MC da men jeg er flittig bruker av vegskulderen når det kommer til forbikjøringer, grøfta er også kanske mye brukt.... ikke klag hvis du ser meg!!! men det beste er forbikjøringer på et hjul en av mine spesialiteter Lenke til kommentar
Fordxr4x4 Skrevet 7. april 2004 Forfatter Del Skrevet 7. april 2004 hmm . alt med måte da. kjører ikke på rødt lys og sånn. kjører heller ikke fort i 50 og 60 soner og sånn . siden det er en grunn til at det er 50 og 60 grense men ser ikke noe galt i å ligge en smule over fartsgrensa i 80 sona og sånn s ålenge det skjer forsvarlig Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 nå kjører jeg MC da men jeg er flittig bruker av vegskulderen når det kommer til forbikjøringer, grøfta er også kanske mye brukt.... ikke klag hvis du ser meg!!! men det beste er forbikjøringer på et hjul en av mine spesialiteter ... du er vel fullt klar over at du ikke har lov å kjøre forbi noen på høyre side med mindre den du kjører forbi skal svinge av til venstre, og har plassert seg deretter? Og jo, jeg klager dersom du kjører dust. Hakke sagt at du gjør det - men gjør du det, så klager jeg Lenke til kommentar
the animal Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 nå kjører jeg MC da men jeg er flittig bruker av vegskulderen når det kommer til forbikjøringer, grøfta er også kanske mye brukt.... ikke klag hvis du ser meg!!! men det beste er forbikjøringer på et hjul en av mine spesialiteter ... du er vel fullt klar over at du ikke har lov å kjøre forbi noen på høyre side med mindre den du kjører forbi skal svinge av til venstre, og har plassert seg deretter? Og jo, jeg klager dersom du kjører dust. Hakke sagt at du gjør det - men gjør du det, så klager jeg klage til hvem?? om jeg tør spørre Lenke til kommentar
kverna Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 tøffing! klage kan gjøres på mange måter! klage her foreksempel! Blir så irritert på folk som synes dem er så tøffe"jeg kjører fort" eller "jeg kjører forbi på høyre siden, helst på bakhjulet"! Viser bare hvor barnslig du er! Lenke til kommentar
Hypsilofodonten Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 viser mer manglende iq ,samvittighet og en ekstrem egoisme (kansje bare mangel på iq) enn hvor barnslig en er. Lenke til kommentar
the animal Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 ja ja det er ikke alle som kan være smarte her i verden.. men om jeg skader meg i traffiken så er det mitt problem å ikke ditt.... har aldri blitt tatt før i fartskontroll Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 Den gangen en bilist får forhjulet til en MC inn frontruta så kan det bli noen andres problem i tillegg til ditt. Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 Jeg betaler skatt. Jeg synes det suger at jeg må betale skatt for å opprettholde livene til folk som har grisekjørt utallige ganger. Før eller siden smeller det, og da er det "mine" og våre skattemillioner som skal rehabilitere deg. Men dette blir vel vel OT? Vi lar det ligge der... Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 (endret) dæng: dobbelpost Endret 11. april 2004 av bfisk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå