Gjest mafister Skrevet 30. mars 2002 Del Skrevet 30. mars 2002 er det noen som kan hjelpe meg litt her. jeg leter etter en mirc bot som er lett å¨bruker og kan gi enkelt voice,op etc og ønsker opene velkommen . svar så fort som mulig Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 30. mars 2002 Del Skrevet 30. mars 2002 glem "mirc bot". det du vil ha er eggdrop Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 30. mars 2002 Del Skrevet 30. mars 2002 Søk på "mirc bots" på Google. Vedder en tier på at du finner noe. Lenke til kommentar
fondus Skrevet 31. mars 2002 Del Skrevet 31. mars 2002 Gå på DALnet og spør etter Birdhouse_ (finnes på en kanal #appleyard). Han har en bot som har det du vil ha. Boten er vanlig mIRC 5.91 eller noe tror jeg :smile: DETTE ER IKKE MENT SOM NOE REKLAME INNLEGG FOR IRCNETTVERK ELLER KANALER Lenke til kommentar
fondus Skrevet 31. mars 2002 Del Skrevet 31. mars 2002 Quote: On 2002-03-31 00:31, namelezz skrev:glem "mirc bot". det du vil ha er eggdrop Eggdrops er kun bra hvis du skal kjøre på Shell da, ellers så er jo orginalversonene av mIRC de beste å scripte i...og de enkleste. Men som sagt, eggdrops er billigst å ha på shell Lenke til kommentar
mad-max^ Skrevet 6. november 2002 Del Skrevet 6. november 2002 Det finnes ikke noen slags form for script som er en eggdrop bot da? Slik at du kan kjøre den på maskina di og ikke trenger å leie plass eller noe sånn drit? Eller en guide til hvordan du lett kan sette opp det på din egen maskin... Lenke til kommentar
SirAnderz Skrevet 6. november 2002 Del Skrevet 6. november 2002 Hei . Jeg kan scripte en mirc bot til deg viss du vil ha en.. Viss du har noe og tilby ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå