mpeg Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Hei. Lurer på om noen av dere vet hvilken av disse memory cardene som er best? Sandisk Secure Digital Card,eller Panasonic Secure Digital Card?Er det noen vesentlig forskjell på bildekvaliteten på disse?Eller hastighet?Skal brukes til Panasonic FZ10. MVH Mpeg. Lenke til kommentar
Nebu Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Har hørt at Lexar skal være beste kjøp, holder selv på å bestille en 512MB 16x til $130 fra B&H. De er visst ganske pålitelige og krasjer så å si aldri. Lenke til kommentar
mpeg Skrevet 6. april 2004 Forfatter Del Skrevet 6. april 2004 Hei. Takker for tipset.Det hørtes jo kjempebillig ut.Passer det til en Panasonic FZ 10.tror du? MVH Mpeg Lenke til kommentar
Nebu Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Det får andre svare på, men jeg vil tro det. Du kan sikkert sjekke det selv i brukerveiledning eller tilsvarende. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 Hei.Takker for tipset.Det hørtes jo kjempebillig ut.Passer det til en Panasonic FZ 10.tror du? MVH Mpeg Skal ikke være noe problem det, med mindre kameraet har en eller annen tåpelig sperre for kort med masse megabyte. Står i såfall i bruksanvisningen. Lenke til kommentar
mpeg Skrevet 11. april 2004 Forfatter Del Skrevet 11. april 2004 Hei. Fant dette om panasonic FZ10,på B&H,og spesifikasjoner. Compatible Memory Cards Secure Digital (SD)/MultiMedia Card (MMC) Panasonic Brand cards are highly recommended De skriver selvfølgelig at Panasonic memorycard er anbefalt.De vil jo gjerne selge.Og de er sikkert bra de også.Lexar er et CompactFlash memorycard.Og det tror jeg ikke funker på dette kameraet. MVH Mpeg Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 Lexar er et CompactFlash memorycard.Og det tror jeg ikke funker på dette kameraet. Fullstendig feil, min venn. Lexar er en produsent, og ikke en type minnekort. Lexar produserer ikke bare Compact Flash. De lager også SD... og de fleste andre typer minnekort. Lenke til kommentar
mpeg Skrevet 11. april 2004 Forfatter Del Skrevet 11. april 2004 Hei. Du har selvfølgelig helt rett.Jeg så ikke godt nok etter, sist.Men sjekket nå mer grundig på B&H.Og fant selvfølgelig ut at Lexar også har SD secure memory brikker.til bruk for Panasonic FZ10... Takker for rettelsen. MVH Mpeg Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 Hehe... man lærer så lenge man lever :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå