Loomy Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 Loomy Spesial SE: 1 lys baguett Fårepølse (gull)salami Birkebeinerskinke Agurk Klæsh på diverse pølsepålegg, kjør på med agurk og evt noe salat. Spis Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 (endret) oOooOst?!?! eeewwwwwww Endret 8. april 2004 av Loomy Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 oOooOst?!?! eeewwwwwww Da er vi 2 Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 Fårepølse Nå er det kanskje en stund til frokost... men går jo ann å bake en Pizza Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 Jeg hadde nettopp pizza med hvitløkspølse, det funka flott. Nesten som Pepperoni. Men i tillegg var det squash. Lenke til kommentar
Kimius Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 nugatti med brød på!!!! legg merke til rekkefølgen.... og ikke glem oboy melkesjokolade... Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 Havegrøt, en proteinshake og esensielle fettsyrer Lenke til kommentar
Jan Andre Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 hvorfor ikke trå til med og ta turen til meny og kjøpe en ferdig påsmurt baguete? du kan velge mellom baguet med ost og skinke, rostbiff baguette, baguette med omelett. reke baguett + at de har masse andre godsaker i den baker delen! personlig ville jeg tatt ost og skinke. men ver obs vis du velger rosbiff. det er ikke remulade der og da kan kjøtsmaken bli litt tør. av drikke ville jeg tatt meierens juice. da kan du velge mellom smakene eple appelsin med og uten bitter og tropisk nektar. ps: drikken er ikke bra for emalien på tenna, faktisk verre en cola. så du burde når du er ferdig med juicen og maten skylde ned med maten. etter utalige fårsøk vil da ettersmaken ikke forsvinde. eller etterhvert da. Lenke til kommentar
hvalfangeren Skrevet 11. april 2004 Forfatter Del Skrevet 11. april 2004 (endret) dere.... jeg har spist frokost for MANGE dager siden nå... Endret 11. april 2004 av hvalfangeren Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 Ostebriks & Krydderskinke = DIGG! Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 Havegrøt, en proteinshake og esensielle fettsyrer Havregrøt er godt (tipper på at det var det du ville fram til) Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 Hva ble frokosten da, mr. hvalfanger? Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 I dag ble frokost, lunsj, middag og kvelds brødskive med kalkunomelett kl.17.15! nam ! Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 HVorfor spiser mange jenter så lite? Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 (endret) HVorfor spiser mange jenter så lite? Fordi de tror de er feite, og de tror gutter syns beinrangler er fint. EDIT: Syns ikke Thea er beinrangel bare så det er sagt. Så det så litt ut som om jeg mente det. Endret 11. april 2004 av DiMiles Lenke til kommentar
hvalfangeren Skrevet 11. april 2004 Forfatter Del Skrevet 11. april 2004 Hva ble frokosten da, mr. hvalfanger? blei vel bakevarer og cola tha coke... Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 HVorfor spiser mange jenter så lite? Fordi de tror de er feite, og de tror gutter syns beinrangler er fint. EDIT: Syns ikke Thea er beinrangel bare så det er sagt. Så det så litt ut som om jeg mente det. Thea er så absolutt ikke beinrangel, men jeg blir det når jeg blir deprimert. Har vært i en glad periode, så har nok med fett å slenge på Men går litt nedover med humøret nå, så spiser veldig lite for tiden. VELDIG lite. Lenke til kommentar
alexf Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 HVorfor spiser mange jenter så lite? Hvorfor spiser mange jenter så mye? Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Havegrøt, en proteinshake og esensielle fettsyrer Havregrøt er godt (tipper på at det var det du ville fram til) Vel.. Skal jeg være ærlig, er jeg rimelig lei av havregrøt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå