Gå til innhold

forslag til frokost fra prix

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hvorfor ikke trå til med og ta turen til meny og kjøpe en ferdig påsmurt baguete? du kan velge mellom baguet med ost og skinke, rostbiff baguette, baguette med omelett. reke baguett + at de har masse andre godsaker i den baker delen! personlig ville jeg tatt ost og skinke. men ver obs vis du velger rosbiff. det er ikke remulade der og da kan kjøtsmaken bli litt tør.

av drikke ville jeg tatt meierens juice. da kan du velge mellom smakene eple appelsin med og uten bitter og tropisk nektar.

ps: drikken er ikke bra for emalien på tenna, faktisk verre en cola. så du burde når du er ferdig med juicen og maten skylde ned med maten. etter utalige fårsøk vil da ettersmaken ikke forsvinde. eller etterhvert da. :D
Lenke til kommentar
HVorfor spiser mange jenter så lite?

Fordi de tror de er feite, og de tror gutter syns beinrangler er fint. :no::nei:

EDIT: Syns ikke Thea er beinrangel bare så det er sagt. Så det så litt ut som om jeg mente det.

Endret av DiMiles
Lenke til kommentar
HVorfor spiser mange jenter så lite?

Fordi de tror de er feite, og de tror gutter syns beinrangler er fint. :no::nei:

EDIT: Syns ikke Thea er beinrangel bare så det er sagt. Så det så litt ut som om jeg mente det.

Thea er så absolutt ikke beinrangel, men jeg blir det når jeg blir deprimert. Har vært i en glad periode, så har nok med fett å slenge på :yes: Men går litt nedover med humøret nå, så spiser veldig lite for tiden. VELDIG lite. :thumbdown:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...