hvalfangeren Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 begynner og planlegge hva jeg skal ha til frokost imorra.... noen forslag?? noe du får på prix til under 100 spenn........... Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 1stk grovbrød + leverpostei? kan ikke koste stort mer enn 30kr? Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 hva med "nicket" over her? Mrlee er jo det beste kjappmaten som finnes Lenke til kommentar
1234567890qwertyuio Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 hva med "nicket" over her? Mrlee er jo det beste kjappmaten som finnes Ja, det er VIRKELIG godt, men du er sulten etter en time eller to ihjen så kjøp mer enn en pakke. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Ferskt, mykt grovbrød, pastasalat (de gjennomsiktige Delikat-boksene), samt et eller annet kjøttpålegg (sånne 10cm pølseskiver er dritgodt.. de heter vel bologna eller noe lignende). Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Ferskt, mykt grovbrød, pastasalat (de gjennomsiktige Delikat-boksene), samt et eller annet kjøttpålegg (sånne 10cm pølseskiver er dritgodt.. de heter vel bologna eller noe lignende). sunne, u'nerdete kar Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 (endret) psilocybe sitt forslag var ikke verst. Nystekt brød med løvtynne pepperskinker, ost og noe grønn for. Endret 6. april 2004 av Zephyros Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Iskaffe og en appelsin. Det skal vaffal jeg ha Lenke til kommentar
_Xander Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 1 stk melk 1 stk loff (ikke formstekt og uten frø) 1 stk 10pk grillpølser bittelitt ost. Tilberedning: Cut opp pølsene i 4 biter. (på tvers ved midten, så de delene på langs) stek disse i en stekepanne til de er passe stekt. (smør anbefales under stekeprosessen.) mens du gjør dette skjærer du opp antallet brødskiver du skal ha, 1 pr. pølse. Når pølsene er stekt add'er du dem på brødskive og patcher denne med ost. Så legger du alt i stekeovnen og venter på at den skal fullføre sin prossess. Mens det hele pågår kan du finne frem en tallerken, type stor for mange brødskiver, type liten for få og gjøre klar. Når osten er ferdig patchet på brødskiva så quit'er du ovnen og add'er di på tallerkenen. Sett deg ned og nyt dette med et stort glass ISKALD melk. Hvis øsnkelig ha Ketchup på pølsene, det er en oppdatering som er kritisk hvis du vil at det skal smake bedre.. Happy Breakfast..:! Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Hvilken som helst usunn sukkerbefestet frokostblanding. Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 En boks Weetos + en kartong med iskald melk = teh win Lenke til kommentar
Xeenon_ Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 1 stk melk1 stk loff (ikke formstekt og uten frø) 1 stk 10pk grillpølser bittelitt ost. Tilberedning: Cut opp pølsene i 4 biter. (på tvers ved midten, så de delene på langs) stek disse i en stekepanne til de er passe stekt. (smør anbefales under stekeprosessen.) mens du gjør dette skjærer du opp antallet brødskiver du skal ha, 1 pr. pølse. Når pølsene er stekt add'er du dem på brødskive og patcher denne med ost. Så legger du alt i stekeovnen og venter på at den skal fullføre sin prossess. Mens det hele pågår kan du finne frem en tallerken, type stor for mange brødskiver, type liten for få og gjøre klar. Når osten er ferdig patchet på brødskiva så quit'er du ovnen og add'er di på tallerkenen. Sett deg ned og nyt dette med et stort glass ISKALD melk. Hvis øsnkelig ha Ketchup på pølsene, det er en oppdatering som er kritisk hvis du vil at det skal smake bedre.. Happy Breakfast..:! Bah! Ble sulten nå... Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 liten oppskrift: 4 skiver loff smør alle fire med et lag tomatpure ta og lag en del skiver Edamer ost. så tar du 4 skiver skinke, og gni dem inn med grill/kjøt kryder.. stapp i toast-jernet i 5 min!!!!!! beste maten som finnes Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 Hva med en FEIT biff, en sixpack Hansa og nogo attåt Lenke til kommentar
kag Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 Jeg har bare en ting å anbefale hvis du skal kjøpe deg frokost på Prix. Hveteboller! Hveteboller er det aller beste jeg vet når det kommer til å kjøpe meg frokost på butikken. Med eller uten rosiner, spiller ingen rolle. *nam, nam* *ble sulten* Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 Spiser du boller til frokost? Lenke til kommentar
Aeternus Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 Dobbel rull med Smil og 1L med Sjokomelk utgjør breakfast of champions Lenke til kommentar
kag Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 Bare når jeg er for lat til å lage meg noe selv, eller at jeg ikke har noe mat hjemme. Er så digg sitte foran pc'n noen timer for jeg begynner på jobb, med solen i ryggen, en og en halv liter pepsi max, høy musikk og hveteboller. Sette på noe a lá Metallica da, så blir kag kjempe glad. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå