Zamoht Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 (endret) Etter mye om og men, fant jeg ut at jeg måtte skaffe meg en "bærbar" maskin. Lignende prosjekter er blitt gjort mange ganger, også bedre gjennomført enn mitt.Men, jeg kan da dele med dere uansett;) tørke støv av fars gamle stresskoffert... Uttak til strøm layout åpnet modus Maskinen er ikke helt oppe og går ennå, men består av følgende: Duron 750 Asus A7V HK 384MB ram Intern 2x cdrom, kobles til ved behov 1.6gb harddisk som sansynligvis har streiket etter lang og tro tjeneste. Gi meg gjerne tilbakemeldinger og eller forslag til utvidelse. Endret 6. april 2004 av Zamoht Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Du skal ihvertfall ha lykke til videre. Jeg skjønte ikke helt hvor skjermen skulle henge, men ellers fint! Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 (endret) Fint prosjekt. Men kan ikke si at "laptopen" ble fin Lykke til videre.. Endret 6. april 2004 av FrenChie Lenke til kommentar
Zamoht Skrevet 6. april 2004 Forfatter Del Skrevet 6. april 2004 (endret) Du skal ihvertfall ha lykke til videre. Jeg skjønte ikke helt hvor skjermen skulle henge, men ellers fint! skjermen tar jeg det som det kommer. Maskinen skal jo i utgangspunktet fungere som en linuxbox, trenger ikke skjerm da.. Men den er jo ideell som lanbpx da.. har til og med plass til nettverksutstyr og snop i hulrommene. Endret 6. april 2004 av Zamoht Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 (endret) Har du teipa fast hovedkortet? Endret 23. april 2004 av Blackslash Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå