SuperDeformed Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Hadde svaret noe å si? Eller skulle man bare skrive noesomhelst for å skaffe et lodd? stod noe om lodd... loddtrekninger er urettferdige, så vanskelig å vinne noe Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 13. april 2004 Forfatter Del Skrevet 13. april 2004 Tja, det kan vel ikke være tvil hva man svarte der nemmelig "SERVICE" for er det noe som er viktig for meg og som Psdata kann så er det akkurat det Lenke til kommentar
Eriond Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Jeg skrev også service Hjelper ikke med lave priser dersom man ikke får ordnet opp når noe går galt Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 dere ser da først på spesifikasjoner?? Skal dere ha pc hjelper det ikke å kjøpe en 486 selv om dere fikk den billig og servicen var på topp? Lenke til kommentar
Caztro Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 hmmm....kan de ikke trekke snart da....... Lykke til alle her på forumet!! Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 *venteispenningpåtrekningenjeggarantertikkekommertilåvinne* Lenke til kommentar
Eriond Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 klart man ser på spesifikasjoner, men man veit jo gjerne hva man vil ha på forhånd Og da blir det en kombinasjon av pris og service som blir avgjørende for hvor man handler Lenke til kommentar
Caztro Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 *venteispenningpåtrekningenjeggarantertikkekommertilåvinne* hehe, er lov og håpe da.... men mest sannsynlig....... Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Hmm, noen som vet når de trekker? Har ventet i en uke nå, jeg TRENGER den pc'en Kunne godt tenkt meg at konkurransen kun var for psdata kunder også, er nok uendelig mange som aldri har kjøpt noe der som er med... Lenke til kommentar
alDoz Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Argh... Kan de ikke snart trekke?? Lenke til kommentar
Morpheus- Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 (endret) Jippi!!! Jeg vant Edit: Neida jeg vant ikke, men er bare ringe inn og pør hvem som vant... Så vis du ikke vant spør du etter trøstepremie, da får du en rå PS-Data caps og t-shorte fritt tilsendt! Jeg fikk det, men er bare de 100 første som ringer inn! Endret 13. april 2004 av Morpheus- Lenke til kommentar
alDoz Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Jippi!!! Jeg vant Edit: Neida jeg vant ikke, men er bare ringe inn og pør hvem som vant... Så vis du ikke vant spør du etter trøstepremie, da får du en rå PS-Data caps og t-shorte fritt tilsendt! Jeg fikk det, men er bare de 100 første som ringer inn! En litt treg aprilsnarr eller?? Lenke til kommentar
Timur Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Jippi!!! Jeg vant Edit: Neida jeg vant ikke, men er bare ringe inn og pør hvem som vant... Så vis du ikke vant spør du etter trøstepremie, da får du en rå PS-Data caps og t-shorte fritt tilsendt! Jeg fikk det, men er bare de 100 første som ringer inn! En litt treg aprilsnarr eller?? Lenke til kommentar
Morpheus- Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 (endret) Ja, men fikk caps og t-shorte så er fornøyd jeg Endret 13. april 2004 av Morpheus- Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Det er fordi det strider imot norsk lov å ha konkurranser som medfører kjøpeplikt. Lenke til kommentar
Ghost Tulsa Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Oki, men siden du ringde inn og spurde hvem som vant, kan du kanskje spare oss andre for noen tellerskritt og fortelle oss hvem som vant? Lenke til kommentar
Soho Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 står "Kun et lodd per besøkende" dvs per ip adresse det da?? de kan jo lett sjekke det Hvor står det( "Kun et lodd per besøkende")??? står under "vinn en tundra pc" veldig lett å finne hvis du leser det som står der, før du klikker inn under konkurransen. Lenke til kommentar
meeg Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Vinneren er trukket, men de får ikke tak i vinneren. Så fort han/hun er informert blir det lagt ut på webben. Lenke til kommentar
Soho Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 oi, ubesvart anrop på telefonen!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå