Stig-Arne Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 da har du fått din premie i påsken Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 ikke lenge igjen nå.. håpere inderlig jeg vinner:D Lenke til kommentar
marw_the_big_headed_rhino Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 Den datamaskinen der hadde vært ålreit å hatt som maskin til å kjøre backup på. Hadde passet fint til kone-pc, som hun kunne spille kabal på, og messenger :-) Jeg håper bare at trekningen er rettferdig, og at alle som har deltatt får hver sin pc! bono_head Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 hadde tatt den pc`en jeg har nå til backup pc.. Lenke til kommentar
tivolieselet Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 (endret) hmm.. du må bruke IE som nettleser for å få det til å funke da.. ikke så bra det da... kanskje noe de kan se litt nærmere på.. sendte de en mail om det da.. fant ikke adressen til webmaster så det ble salg eller support.. husker ikke.. Endret 10. april 2004 av tivolieselet Lenke til kommentar
Raggi Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 Da va knall pc da veit du ingenting om! du bere spamme! nuub Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 hmm.. du må bruke IE som nettleser for å få det til å funke da.. Funker fint med Opera ... Lenke til kommentar
corcky Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 Da va knall pc da veit du ingenting om! du bere spamme! nuub Mjur di er ein batty boyr... Eg såg på specsa at da var ein knall pc... Så eg spamme ikkje.. Lenke til kommentar
Pomfri Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 /me trenger en ny pc Slang inn ett svar, men ikke f om jeg vinner Lenke til kommentar
EDB Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 Hvis en herifra vinner må den poste det her da Bilder osv Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 Nå er det hele over.... Grats til den som vinner Jeg er fattig, trenger den pc'en... Lenke til kommentar
CB87-Bergen Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 Da va knall pc da veit du ingenting om! du bere spamme! nuub Hva snakker du om? Det er en helt rå pc... Ikke noe mer å si... Og det han sier er relevant i posten, det er du som spammer her Lenke til kommentar
Halvsame Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 *Krysse fingrene* Er det endelig min tur til å vinne noe dyrt noe? Lenke til kommentar
veggiss Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 slengte inn et svar på overtid jeg...ble jo sendt, så kanskje jeg får være med i trekningen alikevel. hvis ikke så blir håper jeg det blir en av dere her inne som får den Lenke til kommentar
Vo0do0 Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 slengte inn et svar på overtid jeg...ble jo sendt, så kanskje jeg får være med i trekningen alikevel. hvis ikke så blir håper jeg det blir en av dere her inne som får den Det håper jeg og. Nemmelig MEG Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Da kan vi jo avsløre hva de ene ordet vi skrev da: Mitt svar til PS Data var: Spesifikasjoner For dere andre: det er det første jeg ser på når jeg skal kjøpe datakomponenter. Jeg kjøper ikke et radeon 9600 bare fordi det koster 650 kroner på ukens tilbud.... Lenke til kommentar
El-Hadji Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 mitt svar var: Kvalitet Lenke til kommentar
Tim Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Husker ikke hva jeg svarte, men var vel noe sånt om Helhet eller lignende.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå