MuD Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 dæven så kult... endelig ein skikkelig pc i premie håper eg vinner da Lenke til kommentar
CB87-Bergen Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 Det er uansett juks å melde på alle i hustanden, for å så motta premien på deres vegne. Ville ikke gjort noe slikt selv, det er uetisk og galt... Bare vent å se, det er en som spiller ærlig som vinner Lenke til kommentar
loggon Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 Er det Politiet som foretar trekning da ? (he,he) Lenke til kommentar
scoot Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 alle har jo lik sjanse å vinne visst det blir loddtrekning.. Ikke hvis feks person X har sendt inn bidrag på person A B C D, og mottar "premien" på deres vegne. Da øker vinnersjansen til person X, selv om det er peson A B C D som vinner. Men, dette er vel bare flise spikkeri, for vi er vel enig om at "premien" er min litt uenig, tror jeg vinner jeg Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 den der var ganske kvass ja... veldig bra oppsett med raptor disk og greier... Lenke til kommentar
scoot Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 den der var ganske kvass ja... veldig bra oppsett med raptor disk og greier... Synes jeg som har Celeron og 9600SE kan få den jeg Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 (endret) Det er uansett juks å melde på alle i hustanden, for å så motta premien på deres vegne. Ville ikke gjort noe slikt selv, det er uetisk og galt... Bare vent å se, det er en som spiller ærlig som vinner Helt enig! Skitne triks hjelper aldri. Det gode vinner alltid over det onde Endret 8. april 2004 av Merlin Lenke til kommentar
RolfOve Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 Eller hva med at man MÅ ha handlet for minst 10k der! Hadde ikke gjort MEG noe Kjøpsbetinget konkurranse er ikke lovlig i Norge. Lenke til kommentar
CB87-Bergen Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 Eller hva med at man MÅ ha handlet for minst 10k der! Hadde ikke gjort MEG noe Kjøpsbetinget konkurranse er ikke lovlig i Norge. I teorien nei, men hva butikkene gjør i praksis er en annen ting Det er sikkert noen som prioriterer kunder fremfor andre... Lenke til kommentar
Soho Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 står "Kun et lodd per besøkende" dvs per ip adresse det da?? de kan jo lett sjekke det Lenke til kommentar
airguard Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 (endret) edit: feil post Endret 8. april 2004 av airguard Lenke til kommentar
airguard Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 de siler selfølgelig ut de med flere svar da de har en skikkelig database.de som har sendt inn svar med flere navn pr. adresse osv blir selfølgelig strøket ut av trekningen. Pøh! Jeg deler bredbånd med alle i bygården der jeg bor, og har ergo samme IP som alle her. Vi har også samme adresse. De kan ikke bare stryke oss på grunn av at vi har samme adresse og IP! Tror nok du må finne på noe annet enn den der.... -KJ nåja en bolig adresse er jo noe annet en ip adresse da Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 OJOJ! Den vil jeg haaaa! Lenke til kommentar
Ulvestad Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 Takker snekkern for tips. Endelig nokon som gir noko skikkeleg i premie. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 står "Kun et lodd per besøkende" dvs per ip adresse det da?? de kan jo lett sjekke det Hvor står det( "Kun et lodd per besøkende")??? Lenke til kommentar
notarget Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 Da er jeg med i konkuransen. Tvi tvi Lenke til kommentar
soko Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 hadde vært fint med den pc'en ja... Lenke til kommentar
El-Hadji Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 syns jeg fortjener den etter at jeg nettop ente opp som lucky loser i vinterkonkurransen.. takk for tipset snekkern Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå