Jon-d Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 (endret) noen som har meldt seg på flere ganger eller? Nå har jeg meldt på 1) Mor 2) Far 3) Bror 4) Samboer 5) Bikkja 6 Skybert øker sjensen med 6 ganger Vel, trekker dem ut Skybert eller Passopp så håper jeg virkelig de trekker på nytt, og bannlyser alle påmeldingene til samme adresse eller tlf.nr!! Hvis jeg ikke husker heeeelt feil sto det tydelig at det kun var ett lodd pr. snute... Juks skal ikke lønne seg! Endret 6. april 2004 av Jon-d Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 6. april 2004 Forfatter Del Skrevet 6. april 2004 Sånn, da er det bare å rydde plass på skrivebordet i påvente av det nye vidunderet Fikk bare 'Mail sendt' som bekreftelse, men kommer vel en pakkelapp i posten etterhvert... Edit: ja, og takk for tips Snekker'n Ja du får bare beskjed om at "mail er sendt" Ja var jeg ikke snill som tipset dere alle Og så var det jo en fin annledning til å gi mitt førstevalg innen webshopper litt ekstra reklame, for det fortjener dem Lenke til kommentar
arciryon Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 hvis psdata har vert en smule smarte nå, så sendes ip-adressen med i det kontaktskjemaet og da er det en smal sak å sjekke om den eventuelle vinneren har registrert seg flere ganger edit: men det ser ikke slik ut: <form action="xt_paskekonkurranse.asp" method="post"> <p> <input name="svar" class="searchfield" > <input name="NAVN" class="searchfield" size="15" > <input name="ADRESSE" class="searchfield" size="15" > <input name="POSTNR" class="searchfield" size="15" > <input name="STED" class="searchfield" size="15" > <input name="TELEFON" class="searchfield" size="15" > <input name="EPOST" class="searchfield" size="15" > <input name="Input" type="submit" class="sendbutton" value="send"> </p> </form> så her er det bare å registrere hele slekta og mer til, lykke til og la sendknappen gå varm Du trenger ikke å ha med ip-adressen i en skjult tekstboks i formen hvis det er det du sikter til. Bare å lagre Request.ServerVariables("REMOTE_ADDR") det. Ser ut som om du bare har tatt "View source" - men det viser altså ikke alt. Lenke til kommentar
eln Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Får håpe jeg har lykken med meg for en gangs skyld Lenke til kommentar
ponke Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Jeg fikk også rare tegn etter at jeg trykte på knappen. Noen som vet hva det betyr? Mvh kjello2 (jeg har skiftet brukernavn, det nye er ponke) Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Enormt bra påfunn av PSdata. Har ikke handlet så innmari mye der, men det få jeg har handlet har jeg absolutt vært fornøyd med. Litt vanskelig å finne på et svar på et ord da, men det gikk til slutt. God påske Lenke til kommentar
ronndi Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 (endret) Ja var jeg ikke snill som tipset dere alle Og så var det jo en fin annledning til å gi mitt førstevalg innen webshopper litt ekstra reklame, for det fortjener dem Tror det var en konkurranse! Ikke smiske/syte til seg en pc (no offense) Ok, PSdata ruler blandt webshopene, savner den gammle forsiden deres Og du snekkern har visst jævlig lyst på den Pcen Endret 6. april 2004 av ronndi Lenke til kommentar
Bob Broker Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Vinner aldri noe jeg heller...Litt vrient spm synes jeg, er vel ikke noe fasit på det. Svaret er ikke så vanskelig syns jeg... PRISEN! Lenke til kommentar
ronndi Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Vinner aldri noe jeg heller...Litt vrient spm synes jeg, er vel ikke noe fasit på det. Svaret er ikke så vanskelig syns jeg... PRISEN! skrev: nakne damer på forsiden! Lenke til kommentar
BolleKalle Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Skrev utvalg jeg.. for det er nettopp det PSDATA trenger å bli bedre på. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 6. april 2004 Forfatter Del Skrevet 6. april 2004 Ja var jeg ikke snill som tipset dere alle Og så var det jo en fin annledning til å gi mitt førstevalg innen webshopper litt ekstra reklame, for det fortjener dem Tror det var en konkurranse! Ikke smiske/syte til seg en pc (no offense) Ok, PSdata ruler blandt webshopene, savner den gammle forsiden deres Og du snekkern har visst jævlig lyst på den Pcen Vel,nå blir vel neppe det som står på denne eller andre sider avgjørende for hvem som vinner . Og om du har fulgt litt med gjennom tiden istedenfor å prøve å rakke ned på andre så vil du se at jeg bestandig har annbefalt Psdata, pga sin enormt gode service. Ja selvfølgelig har jeg lyst på den PCèn, det har vel ettvert normalt oppegående menneske Lenke til kommentar
Axentrix Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Skjønner ikke hvorfor dere gidder å delta en gang jeg.. JEG har jo deltatt... dere er sjanseløse Jeg som aldri har vunnet 50 kroner i lotto en gang Psdata *vil ha enda en ny pc* Snekkern kom med en idè om å måtte oppgi kundenummer.. ENIG.. Eller hva med at man MÅ ha handlet for minst 10k der! Hadde ikke gjort MEG noe Lenke til kommentar
ronndi Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 (endret) "rakke ned?" , tar du ikke i litt vel mye nå. Har bare lest alle innleggene dine i denne tråden, prøv å gjør det samme da og si meg hvilket inntrykk du sitter igjen med. men hey, glem det; hvis jeg ikke vinner, håper jeg snekkern vinner ( eller noen andre) Endret 6. april 2004 av ronndi Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Eller hva med at man MÅ ha handlet for minst 10k der! Hadde ikke gjort MEG noe Kremt, la oss si 1250 så er det greit Lenke til kommentar
bitte Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 *hint,hint komplett* psdata får masse reklame her *hint,hint* *komplett lage størrre konkurranse med fetere premie* *hint*hosssst*hint* Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 *hoster i netshop's vei også* *host* *host* Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 *host host, kremt... host* Er det mange som er forkjøla her eller? Lenke til kommentar
CB87-Bergen Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Jeg pleier ikke å vinne, men kunne aldri ha tilgitt meg selv om jeg ikke prøvde Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Meget fet premie! Har seff sendt inn mitt bidrag, som jeg foretrekker å holde for meg selv! Bare å krysse det som er å krysse nå og vente til 13. april. Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Å heite faen... Får jeg den PCen der, så kan jeg selge min gamle da får jeg nok noen 1000-lapper i hånda... fett.. for nå er jeg blakk... hadde vel bytta ut PSU, og kanskje hele kabinettet.. Syns Chieftec Dragon (som jeg har) er litt kulere kabinett.. og PSUen min er jo på 360W... men.. Kommer jeg til å trenge alt det der... haha... vil aldri få bruk for det jævla 9800 XT-kortet... Men kult å være kuleste gutten i gata liksom... Dette er drømme PCen... - Høytaler-settet - Skjermen - Skjermkortet - CPU Nå sikler jeg som faan.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå